Thursday, 4 June 2015

Mac : Lipstick "Sunny Seoul".

Niedawno pokazywałam Wam pomadkę Mac w kolorze Costa Chic, która mi towarzyszyła minionego lata. Dzisiaj chcę Wam pokazać moją kolejną towarzyszkę tamtych dni, w bardzo podobnym klimacie kolorystycznym, a mianowicie pomadkę Mac w odcieniu Sunny Seoul. 
Mac Lipstick "Sunny Seoul"
Sunny Seoul ma wykończenie Cremesheen. Jest to ciepły róż, przez który przebija koral.
Mac Lipstick "Sunny Seoul"
Przepięknie wygląda przy opalonej cerze. Sunny Seoul, tak samo jak Costa Chic ,może się zbierać w załamaniach ust i rozprowadzać nierównomiernie, ślizgać się po powierzchni ust, dlatego muszę ją aplikować z umiarem. Kolor jednak schodzi z ust równomiernie. Sunny Seoul w porównaniu do Costa Chic jest bardziej lśniąca i mniej kryjąca. Sam kolor rewelacyjnie ożywia twarz i robi cały makijaż. Uwielbiam ten kolor!
Mac Lipstick "Sunny Seoul"
Co myślicie? W tym roku mam zamiar wrócić do obu pomadek (Sunny Seoul i Costa Chic), ale w przyszłości chciałabym jeszcze wypróbować Coral Bliss :)

Tak prezentują się obie pomadki. Szkoda tylko, że obie sprawiają kłopoty przy aplikacji. Mam sporo pomadek Mac i ten problem, nierównomiernego rozprowadzania koloru i ślizgania się po powierzchni ust (maziania), mam tylko z nimi.  
Mac Lipstick "Sunny Seoul"

20 comments:

  1. Ma śliczny kolor :) dobrze się w takich czuję ;)

    ReplyDelete
  2. Kolor mi odpowiada, przyjemny:)

    ReplyDelete
  3. Świetny kolor. Nawet sama się ostatnio nad nim zastanawiałam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to sie zastanow dobrze, bo własciwości pomadki sa takie sobie :/ i to ie tylko mój egzemparz tak ma, bo moja mama ma też tą pomadkę i ona też się tak marze,,,

      Delete
  4. podoba mi się bardziej niż costa chic :)

    poza tym chyba kupię Rimmel by Kate 110. odkąd ją pokazałaś siedzi mi w głowie. Ty kusicielko Ty :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak myslałam :P

      czuję się winna, oj czuję :)

      Delete
  5. Muszę ją obadać koniecznie :D To przyznaj się, ile już masz pomadek MAC?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sporo już :) nie liczyłam, ale ze dwadzieścia może już uzbierałam :) każde Święto urodziny Dzień Mamy Kobiet i wpadają nowe :)

      Delete
  6. Nie do końca lubię takie kolory na sobie. Sama mam jedna z Mac ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozumiem :) ja na poczatku z Mac wybierałam tylko bezpieczne kolory i spokojne nudziaki. A potem poleciało co mi się spodobało :) ale ja pomadki Mac uwielbiam i lubię w nie inwestować i je dostawać z różnych okazji (w rodzinie i wśród znajomych wiedzą, ze mnie zawsze ucieszy pomadka Mac lub kasa na nią).

      Delete
  7. Też lubię pomadki MAC :) Gdybym nie miała tyle innych, to na pewno miałabym więcej ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja szczerze mówiąc ograniczam inne, by mieć więcej Macowych :) oczywiście na ile mi finanse pozwalają ...

      Delete
  8. Achhh sliczny odcien! Zapisalam go sobie do wish-listy :D

    ReplyDelete
  9. ale ładnie wygląda! piękny kolor :) osobiście wolę chłodne odcienie szminek,bo nie mam super bieli zębów,ale bardzo mi się podobają takie kolorki jak ta szminka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :) moich zębów przy usmiechu i mówieniu raczej nie widać, więc przymykam na to oko :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...