Wednesday, 29 July 2015

Inglot : Soft Matte, Oddychający lakier do paznokci ♥ 508.

Jesli chodzi o paznokcie, to lubię je mieć na wysoki połysk. Najbardziej podoba mi żelowy efekt. Dlatego też moimi ulubionymi lakierami do paznokci są lakiery Barry M z serii Gelly Hi Shine, które dają żelowy efekt jaki lubię. Ewentualnie lubię nakładać na lakier top coat, który ma za zadanie sprawić, że paznokcie będę wyglądać jak żelowe. Podczas mojej majowej krótkiej wizyty w Polsce, zajrzałam na stoisko Inglot i w oczy rzuciła mi się nowa (wtedy) seria matowych lakierów do paznokci. W sumie nawet nie chodziło mi o matowy efekt, a same przepiękne kolory tych lakierów. Stwierdziłam jednak, że mat paznokciach jest nie dla mnie, i nie kupiłam żadnego. Następnego dnia już w samolocie żałowałam, że nie wzięłam jednego i obiecałam sobie kupić ten lakier  następnym razem. I tak się stało :) Wybrałam dwa kolory, a dziś pokażę Wam jeden z nich, w odcieniu 508.
Inglot Soft Matte, Oddychający lakier do paznokci ♥ 508
Opis producenta : "Lakier do paznokci O2M SOFT MATTE to nowa formuła "oddychającego" lakieru, nadająca subtelne, aksamitnie matowe wykończenie. Kolekcja dostępna jest w 8 pastelowych, doskonale kryjących odcieniach, inspirowanych najnowszymi trendami kolorystycznymi. Nowy pędzelek, specjalnie dostosowany do formuły, zapewnia szybką i równomierną aplikację."
Inglot Soft Matte, Oddychający lakier do paznokci ♥ 508
Lakier na przyjemną kremową konsystencję, i już dwie cienkie warstwy całkowicie i równomiernie pokryją paznokieć. Nic się na boki nie rozlewa podczas malowania. Zaskoczona jestem szybkością schnięcia lakieru. Dwie warstwy lakieru na paznokciach schną błyskawicznie.  Oczywiście w przypadku tego lakieru nie nakładam na koniec lakieru wysuszającego, który by zepsuł cały matowy efekt. 

Kolor tak się prezentuje na moich paznokciach. Jest to pastelowy rozbielany lawendowy fiolet. 
Inglot Soft Matte, Oddychający lakier do paznokci ♥ 508
Efekt na paznokciach nie jest typowo matowy. Mam porównanie do matowych lakierów Barry M i efektu uzyskanego na paznokciach dzięki topom matującym lakiery. Tutaj efekt jest bardziej satynowy. Według mnie naprawdę przyjemny. Trwałość lakieru na moich miękkich i cienkich paznokciach to standardowo 2 dni i lakier odpryskuje z końcówek. Raz przetrzymałam lakier na paznokciach 4 dni, i zaskoczona byłam, że efekt matu/satyny nie ściera się. Przy lakierach matowych Barry M czy topach matujących lakiery, mat z paznokci się ściera i paznokcie od codziennych czynności polerują się i zaczynają lśnić. Tutaj tego nie ma, i po 4 dniach efekt satyny/matu się nadal utrzymywał. Dodać jeszcze muszę, że lakier jest zaopatrzony w szeroki wygodny pędzelek, którym szybko można paznokcie pomalować.

Lakier kosztuje 40 złotych, ale jest zdecydowanie wart tych pieniążków, oczywiście jeśli lubicie taki efekt. Buteleczka jest duża i w tej cenie dostajemy aż 11ml produktu.

14 comments:

  1. Ładny odcień, dawno nie miałam lakieru z Inglota. W ogóle mało co od nich miałam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. musisz koniecznie zajrzeć na stoisko Inglota :) w ciągu ostatnich paru miesięcy bardzo poszerzyli asortyment! jest naprawdę dużo ciekawych i dobrych kosmetyków :)

      Delete
  2. Bardzo podoba mi się rezultat, takie satynowe wykończenie prezentuje się bardzo ładnie :) Ale jednak na razie sobie odpuszczę kupowanie, ze względu na cenę ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to prawda, cena jest dosyć wysoka :( normalnie na zwykły lakier bym się w tej cenie nie skusiła, ale bardzo chciałam wypróbować ten Soft Matte efekt :)

      Delete
  3. A czujesz jak Ci paznokcie pod nim oddychają?:P. Fajna ta seria, jeśli chodzi o kolory, nie kupiłam żadnego bo szkoda mi kasy zawsze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha no nie czuję! oszustwo jakieś :P
      mi na lakiery też kasy szkoda, wolę kupić coś droższego na twarz :)
      ale strasznie chciałam ten efekt Soft Matte zobaczyć :)

      Delete
  4. ładny kolor, nigdy nie miałam lakieru z inglota.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja też nie :) to moje dwa pierwsze :) dobrze trafione :)

      Delete
  5. Odcień jest bardzo ładny, ale ja pozostaje fanką klasycznego, błyszczącego wykończenia. Nie do końca rozumiem dlaczego ceny lakierów Inglot są aż tak wysokie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mam pojęcia skąd ta cena :/ w ogóle Inglot mnie zaskakuje cenami za każdym razem jak jestem w Polsce i idę zobaczyć co cieawego mają ;) niedługo będą jak Mac ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...