Wednesday, 8 July 2015

Ives Rocher : Malaysian Coconut eau de toulette.

Ives Rocher kokosowa woda toaletowa
Uwielbiam latem używać wód toaletowych i mgiełek pachnących kokosem. Przez moje ręce przewinęło się już sporo tego typu produktów, ale tylko jedna woda toaletowa jest moim ulubieńcem od lat i kupuję ją niezmiennie od kilku lat regularnie. Jest to kokosowa woda toaletowa Ives Rocher. 
Ives Rocher kokosowa woda toaletowa
Butelka jest dość spora, ponieważ zawiera aż 100 ml wody toaletowej i zazwyczaj zużywam rocznie jedną taką butelkę. Woda toaletowa zawiera składnik pochodzenia roślinnego jakim jest orzech kokosowy z Malezji. 

Zapach po prostu uwielbiam. Jest cudowny. Przepiękny zapach kokosa! Jest to zapach dość słodki, ale dla mnie zupełnie niemeczący. Trwałość wody na mnie jest wyśmienita. Zazwyczaj w ciągu dnia ponawiam aplikacje tej wody dla podtrzymania i odświeżenia intensywności zapachu, ale jeśli tego nie zrobię, to podczas wieczornej prysznica nadal wyczuwam zapach na skórze. Rewelacja!

Lubicie latem pachnieć kokosem?

16 comments:

  1. nie mialam ale tylko wyobrazam soebie ze musi miec przepiekny zapach <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pachnie cudownie :) ale zdaję sobie sprawę, że nie każdy lub zapach kokosowy

      Delete
  2. Bardzo lubiłam wersję malinową i jak byłam nastką kupowałam regularnie. Pewnie robiłabym to w dalszym ciągu, ale nie utrzymuje się długo na skórze. Kokoska mam w wersji mini i używam sporadycznie, kiedy mam ochotę. Na co dzień mi nie pasuje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiesz, ja nie pracuję od kilku lat więc ten zapach się sprawdza u mnie na codzien. Zdecydowanie nie jest to zapach do pracy :) raczej na wakacje :) malinową wersje też miałam ale jednak wolę kokosową :)

      Delete
  3. niestety nie znam. lubię zapach kokosa, ale czy w psikadle? nie wiem, nie próbowałam...

    ReplyDelete
  4. Ja miałam zdaje sie jeżynową;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. do wyboru jest kilka apetycznych zapachów, dla każdego :) kiedyś upolowałam limitowany zapach - ananas i kokos!

      Delete
  5. Lubie zapach kokosa bardzo :) Lubie bardzo zapachy YR :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja generalnie znam tylko tą serię owocową :)

      Delete
  6. nie wiem czy kokos przypadlby mi do gustu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie każdy lubi zapach kokosa :) ja uwielbiam

      Delete
  7. Ja też uwielbiam kokosowe aromaty.

    ReplyDelete
  8. Bardzo lubię ten zapach i wracam do niego już trzeci rok latem ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zapach jest mega :) idelany na lato :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...