Thursday, 30 July 2015

KOBO : Cień do powiek ♥ 205 Golden Rose.

Kiedy pokazywałam Wam cień do powiek Mac w odcieniu Expensive Pink, wspominałam, że jestem w trakcie poszukiwania swojego idealnego cienia - różu ze złotem. Cień KOBO w odcieniu Golden Rose miałam już kiedyś, ale postanowiłam go kupić ponownie i przypomnieć sobie, jaki jest. Mogłam go kupić w promocji -40%, więc tym bardziej byłam zachęcona do zakupu. 
KOBO Cień do powiek ♥ 205 Golden Rose
Na opakowaniu cienia można przeczytać, że cień zapewni "niezwykle trwały, intensywny i wyrazisty kolor oraz piękny, metaliczny połysk."
KOBO Cień do powiek ♥ 205 Golden Rose
Golden Rose to przepiękny chłodny róż ze złotym połyskiem. Jest dość nietypowy, opalizujący. Nie ma też suchej konsystencji, a lekko wilgotną (jak np cienie Sleek czy Urban Decay z paletek Naked). Pigmentacja cienia jest niesamowita, kolor jest bardzo intensywny, ale bardzo łatwo się rozciera. Lubię ten cień aplikować na całą powiekę lub akcentować jedynie jej środek, lub podkreślać powiekę dolna. Na razie przy mojej cieplej tonacji skóry latem, kolor wygląda na powiece bezpiecznie.  Nie wiem jednak, jak będzie wyglądał na powiece, kiedy zimą moja cera zmieni się na chłodną i jaśniejszą. Zobaczymy :)
KOBO Cień do powiek ♥ 205 Golden Rose
Wspomnieć jeszcze warto, że cień świetnie się również sprawdza w roli różu do policzków! Mimo swojej "mokrej" konsystencji cień świetnie się rozciera na skórze, a kolor wygląda na policzkach cudownie.

Czy znalazłam swój róż ze złotem? Nie wiem, jakoś szkoda mi zaprzestać poszukiwań. 
Znacie ten cień? A może inny fajny złoty róż?

12 comments:

  1. Wlasnie ja bym go pewnie uzywala jako rozu ;) Swietny odcien! :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładny kolorek :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. miałam kiedyś baardzo podobny kolor,ale...szminki :D własnie róż opalizujący złotem,innych cieni w tej tonacji niestety nie znam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. a pamiętasz co to była za pomadka? :) bo pomadki różowo złote też bardzo lubię :D

      Delete
  4. miałam go i bardzo miło go wspominam :)

    ReplyDelete
  5. Golden Rose jest cudowny, przepiękny!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...