Wednesday, 22 July 2015

Lovely : Eyeliner Matte ♥ granatowy.

Zachciało mi się koloru na powiekach. Jednak, ponieważ nie czuję się dobrze w kolorowych cieniach, postanowiłam kupić kolorowy eyeliner. Miałam nadzieję, że znajdę coś fioletowego. W szafie Lovely do wyboru było kilka różnych kolorów eyelinerów, ale kiedy nie znalazłam fioletu, sięgnęłam po kolor granatowy .
Lovely Eyeliner Matte ♥ granatowy
 Trochę się obawiałam, że przy moim sposobie robienia kresek (pokazywałam Wam przy okazji prezentacji Rimmel : Glam Eyes Professional Liquid Eyeliner), kolor będzie zupełnie niewidoczny. Ale za 8 złotych postanowiłam zaryzykować. 
Lovely Eyeliner Matte ♥ granatowy
Eyeliner ma poręczny pędzelek, ktorym bez problemu mogę namalować cieniutką kreskę wzdłuż linii rzęs. Tak jak lubię. Pigmentacja i nasycenie koloru są wręcz idealne. Nie trzeba paćkać, dokładać i poprawiać, ponieważ kolor rozprowadza się równomiernie bez prześwitów. Za jednym pociągnięciem. Super! 
Lovely Eyeliner Matte ♥ granatowy
Kolor okazał się jednak widoczny. Jest zdecydowanie zauważalny, nawet przy tak cienkiej kresce. Z daleka natomiast może nie widać już idealnie koloru, ale widać, że na powiekach się coś dzieje kolorowego. Dodatkowo odcień ładnie wydobywa kolor moich brązowych oczu. Trwałość eyelinera jest wyśmienita. Kolor nie blaknie i nie ściera się. Dodatkowo Eyeliner ma matowe wykoczenie. Kolor na powiece zasycha i zamienia się w matowy.

Efekt bardzo mi się podoba. Jestem zadowolona. Ja z niebieskim kolorem na powiekach. Kto by pomyślał? :)

12 comments:

  1. Ja też bym siebie nie podejrzewała o to, ale na promocji -49% w Rossmannie kupiłam wszystkie trzy eyelinery z tej serii ;) Tzn. granatowy, brązowy i szary :) Fajne są, co prawda rzadko robię kreski, tak czy inaczej, ale za 3,50 nie było mi szkoda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam jeszcze jeden, ale z innej serii i o nim będzie wkrótce :)
      ah za taką cenę sama bym wzięła wszystkie 3! :)

      Delete
  2. idealnie komponuje sie z Twoimi oczami :) ja uzywam czasami czarnego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :) sama jestem zaskoczona efektem, nie spodziewałam się takiego fajnego :)
      ja czarnego używam na codzień, ale zachciało mi się odmiany :)

      Delete
  3. Ciekawy, nie miałam jeszcze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. polecam wyprobować ten granatowy z serii matowej :) innych nie miałam (poza jednym, o którym będzie wkrtótce), więc nie polecam w ciemno :)

      Delete
  4. też uważam, że ten kolor pięknie podbija Twoją tęczówkę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :) wcześniej dałabym sobie rękę uciąć, że granat jest nie dla mnie :)

      Delete
  5. Świetnie wygląda taka delikatna, kolorowa kreska. Nie spodziewałam się, że liner Lovely okaże się być aż tak dobry. Muszę przyjrzeć się pozostałym odcieniom, może coś mi wpadnie w oko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiedyś miałam zwykły czarny eyeliner Lovely i też był świetny :) ja na pewno się skuszę na inne kolory jak będę znowu w Polsce (nie prędko..).

      Delete
  6. Bardzo fajnie wyglada taka granatowa, delikatna kreska :) pasuje Ci do Twojego koloru oczu :) Udany zakup :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. takie zakupy cieszą najbardziej :) tanie i udane :P

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...