Monday, 17 August 2015

Avon : Blush & Bronze Trio.


Avon Blush & Bronze Trio
Bohaterem dzisiejszego posta jest Blush & Bronze Trio od Avon. Przyznam szczerze, że już jakiś czas temu wpadł mi ten produkt w oko, jednak nie byłam pewna czy zdjęcie w katalogu dobrze oddaje kolory. Kiedy jednak miałam okazję pomacać ten produkt na żywo, nie miałam żadnych oporów przed zamówieniem go.
Avon Blush & Bronze Trio
Opakowanie jest tradycyjne dla prasowanych produktów Avon. Czarne, lśniące i eleganckie, z lusterkiem. Do produktu nie był dołączony pędzelek ani gąbeczka, co mi w ogóle nie przeszkadza.

Avon Blush & Bronze Trio
Avonowe Trio składa się z trzech produktów - brązera, różu oraz rozświetlacza. Brązer jest matowy. Zupełnie. I ma bardzo ładny odcień bez pomarańczowych tonów. Intensywność koloru można budować, brązer bardzo łatwo się na skórze rozciera. Róż ma przepiękny brzoskwiniowy odcień. Jest również matowy. Bardzo łatwo się na skórze rozciera i tutaj również intensywność koloru na skórze można budować. Rozświetlacz ma cudowny odcień. Pięknie zmielony, bez nachalnych drobinek. Ciepły, złoty. Idealny do rozświetlania różnych części twarzy. Jeśli chodzi o trwałość tego tria to jest w porządku. Wszystko ładnie się trzyma do demakijażu twarzy.

Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Każdy kolor z tego tria jest przyjemny w używaniu, a razem tworzą naprawdę świetny produkt! Często też mieszam wszystkie kolory i aplikuję na policzki po prostu jako róż. Zdarza mi się równiez użyć tego trio zamiast cieni do powiek. Brzoskwinia ląduje na całej powiece, brązerem podkreślam załamania powiek i powieki dolne, zaś rozświetlacz służy do rozświetlenia wewnętrznego kącika oka. Jest to bardzo bardzo uniwersalny kosmetyk. Polecam!

Inny produkt Avon, który przpadł mi to gustu, to CC Colour Correcting Pearls.

14 comments:

  1. Faktycznie super kolorstycznie to trio sie prezentuje tzn rozswietlacz chyba bylby dla mnie za cieply, ale bronzer i roz bardzo mi sie podobaja :) Zwlaszcza bronzer, idealnie sie musi sprawdzac w konturowaniu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak rozświetlacz jest ciepły :) mistrzynią konturowania nie jestem, ale daję sobie nim chyba radę :)

      Delete
  2. Replies
    1. zgadzam się :)
      i na promocji kosztuje niewiele :) wiem, że Sephora ma coś podobnego, ale wypiekanego i strasznie chcę to teraz mieć :)

      Delete
  3. A tyle negatywnych opinii słyszałam o tym produkcie... Raczej się na niego nie zdecyduję, ale fajnie, że jesteś zadowolona :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. naprawdę? ja same pozytywne opinie :)
      nie zmuszam do zakupu, jedynie zachęcam :)

      Delete
  4. muszę przyznać, że kolory i wykończenia są niezywkle udane :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i uniwersalność też :) najbardziej lubię ten brzoskwiniowy róż :)

      Delete
  5. Replies
    1. róż podoba mi się zdecydowanie najbardziej :)

      Delete
  6. Replies
    1. dzięki :) Avon się postarał :)

      Delete
  7. Muszę przyznać, że prezentuje się całkiem nieźle.
    Kolory są bardzo ładne :)
    Dawno nie przeglądałam katalogu Avon

    ReplyDelete
    Replies
    1. myślę, że warto zajrzeć, szczególnie na strony z pomadkami :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...