Wednesday, 12 August 2015

Barry M & Rimmel : kolorowe paznokcie.

kolorowo lakierowo
Dzisiaj mam dla Was krótką lakierową notkę. Pogoda na dworze przepiękna, mamy dzisiaj prawdziwe lato, więc i na moich paznokciach dziś wesoło i soczyście. 
kolorowo lakierowo
Jak się Wam podoba?

Do wykonania paznokci użyłam:
Barry M, Gelly Hi-Shine w odcieniu Pomegrante (malinowy róż)
Barry M, w odcieniu Bikini (niebieski)
Barry M, Gelly Hi-Shine w odcieniu Sugar Plum (róż)
Barry M, Gelly Hi-Shine w odcieniu Guava (seledyn)
Rimmel, Salon Pro w odcieniu Purple Rain (fiolet)

9 comments:

  1. A no podoba się. Fajne kolorki lakierów :)

    ReplyDelete
  2. pomegranate i sugar plum wpadły mi w oko :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo mi się podoba! Chyba sobie tak zrobię :) Ale muszę pożyczyć jakieś kolorowe lakiery od siostry, bo u mnie wybór kolorystyczny niewielki :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. fajnie jest mieć siostrę ;) zawsze jeszcze chciałam mieć siostrę oprócz brata (którgo mam) :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...