Wednesday, 26 August 2015

Boots : Botanics All Bright Micellar 3 in 1 Cleansing Solution.

W angielskich drogeriach mamy teraz coraz większy wybór płynów micelarnych. Jeszcze do niedawna był tylko jeden, z L`Oreal. Obecnie jest w czym wybierać, więc tym razem postanowiłam wypróbować Boots Botanics All Bright Micellar 3 in 1 Cleansing Solution. Z produktami Boots Botanics nie miałam wcześniej styczności, więc nie wiedziałam za bardzo czego się spodziewać.
Boots Botanics All Bright Micellar 3 in 1 Cleansing Solution
Opis produktu jest jednak bardzo zachęcający:
"This cleansing solution feels as gentle as water on the skin, to dissolve make up, unclog pores and remove impurities. Skin feels toned and smooth in one easy step. No rinsing required for use on the face, eyes and lips. Hibiscus is nature’s brightness booster and a wonderful hue of pink. Natural AHA’s from the flower act as mild exfoliators to help leave skin smoother and brighter. Our beauty scientists have worked with the world experts in plant science at Royal Botanic Gardens, Kew (England), to bring you beautiful, plant powered skin care that’s proven to work. Suitable for all skin types. Alcohol and Soap free. Fragrance free."

Woda micelarna jest zamknieta w lekkiej pastikowej butelce mieszczącej 250ml produktu. Wadą tej butelki jest brak jakiegokolwiek dozownika. Mamy tutaj jedynie nakrętkę, pod którą znajduje się duży otwór. Nie zdarzyło mi się wprawdzie wylać tej wody, czy wylać na wacik za dużo, ale myślę, że powinno tutaj być lepsze rozwiązanie. 
Boots Botanics All Bright Micellar 3 in 1 Cleansing Solution
Produkt jest zupelnie bezzapachowy. I najważniejsze, świetnie działa! Robi to, co ma robić i robi to wyśmienicie. Zmywa świetnie makijaż oczu i twarzy. Radzi sobie ze zmyciem podkładów matujacych czy "longlasting". Wystarczy też tylko przyłożyć do powieki wacik nasączony produktem, przytrzymać kilka sekund i przetrzeć delikatnie, by usunać tusz z rzes i eyeliner, wraz z całą resztą makijażu oka. Woda micelarna Botanics nie podrażnia i nie wysusza mojej skóry. Skóra po demakijażu nie jest ściągnieta. Nie mam do jej działania w ogóle zastrzeżeń . Taka niepozorna, ale jak działa :) Bardzo przyjemny i skuteczny produkt!

Z przyjemnością bedę wracać do tego produktu w przyszłości. Cena promocyjna Boots Botanics All Bright Micellar 3 in 1 Cleansing Solution to £2.99, a cena regularna to £4.49.

Tutaj skład:
Boots Botanics All Bright Micellar 3 in 1 Cleansing Solution





12 comments:

  1. Brak dozownika przy takiej cenie wydaje się dziwny, ale dobrze że chociaż jesteś z niego zadowolona :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. powinien być jakiś dozownik, ale w sumie mi to nie przeszkadza tak bardzo :)

      Delete
  2. Replies
    1. ale macie całe mnóstwo innych do wyboru, których nie ma na wyspach :)

      Delete
  3. wygląda bardzo imteresująco.może do mnie kiedyś trafi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. myślę, że warto kupić :)
      chociaż w porównaniu do Garniera cenowo wychodzi dużo taniej Garnier :)

      Delete
  4. Mają super czyścik Hot Cloth i olejek do demakijażu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. olejek? muszę sobie zobaczyć :) Hot Cloth widziałam ale olejku nie :)

      Delete
    2. Bo on ma jakąś inną nazwę (jakiś calm cleanser? Jak go wyjmę to Ci wyślę zdjęcie :) ).

      Delete
    3. u mnie w Boots i w Ashton go nie ma :(

      Delete
    4. U mnie zazwyczaj jest out of stock :P

      Delete
    5. zawsze można zamówić online :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...