Monday, 3 August 2015

Lovely : Turkusowy Eyeliner.

Po udanym zakupie eyelinera Lovely w kolorze granatowym, postanowiłam kupić jeszcze jeden kolor. Wybrałam odcień turkusowy. Niestety nie zwróciłam uwagi, że oprócz zwykłego eyelinera, są dostępne też metaliczne odcienie. Pech chciał, że chwyciłam właśnie metaliczny turkusowy!
Lovely Turkusowy Eyeliner
W przeciwieństwie do matowego granatowego, metaliczny  turkusowy okazał się kiepski. 
Lovely Turkusowy Eyeliner
Pędzelek ma wprawdzie wygodny, ale pigmentacja i kolor samego eyelinera jest tragiczna. Można paćkać, poprawiać i dokładać, a kolor nie rozprowadzi się równomiernie. Robią się prześwity, koloru w jednym miejscu jest więcej niż w drugim. Syzyfowa praca. Zadowalającego efektu niestety nie potrafię uzyskać. Szkoda, że capnęłam nie to wykończenie eyelinera, które chciałam.A następnym razem będę zwracać uwagę na to, co wkładam w biegu do koszyczka.

10 comments:

  1. ja mam dwa metaliczne od golden rose i sa bardzo dobre! jedno pociagniecie i kolor jest bardzo intesywny:)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. te z GR mają rzeczywiście bardzo dobre opinie :) mi się podoba złoty, numer 02 ale akurat go nie było na stoisku, kiedy byłam :(

      Delete
  2. Problematyczny z niego liner kurcze:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. a przy moich umiejętnościach to już w ogóle :)

      Delete
  3. Szkoda, że tak słabo kryje ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokładnie ;) za to ten granatowy z wersji matowej jest rewelacyjny!

      Delete
  4. Szkoda, że się nie sprawdził :( Te matowe są za to świetne, pamiętam, że też któryś pokazywałaś :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ten granatowy to mój ulubieniec :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...