Friday, 14 August 2015

Mac : Veluxe A Trois, Veluxe Pearlfushion Shadow ♥ Fabulous Three.

Jednym z moich ostatnich nabytków są potrójne perłowe cienie Mac Veluxe A Trois w odcieniu Fabulous Three. Generalnie nie przepadam za błyszczącymi powiekami, ale na codzień bardzo często używam pomadek matowych, więc pomyślałam, że może coś na powiekach pokombinuję ;)
Mac Veluxe A Trois, Veluxe Pearlfushion Shadow  ♥ Fabulous Three
Z serii Veluxe A Trois mamy do wybory 6 potrójnych cieni. Mi spodobały się dwie paletki, w których królują róże i fiolety.  

Fabulous Three to mieszanina trzech odnieni - szampańskiego beżu, chłodnego różu oraz burgundu. Wszystkie cienie są błyszczące, ale różnią się wykończeniem. Najbardziej błyszczący, z dość dużymi drobinkami, jest środkowy pasek - chłodny róż. Burgundowy ma równiez drobinki, ale mniejsze. Natomiast szampański beż jest perłowy.
Mac Veluxe A Trois, Veluxe Pearlfushion Shadow  ♥ Fabulous Three
Zazwyczaj nakładam szampański beż na całą powiekę, łącznie z wewnętrznym kącikiem oka. W załamaniu powieki cień burgundowy, którym również podkreślam dolną powiekę. Najbardziej błyszczący kolor ląduje na środku górnej powieki. Cień burgundowy jest bardzo mocno napigmenowany, więc kolor można budować, co pozwala wyczarować delikatny makijaż na dzień, lub mocniejszy na wieczór.

Według mnie wszystkie trzy cienie idealnie się ze sobą komponują. Nie jestem wprawdzie mistrzynią makijazu, ale ... Polubiłam je :) Oczywiście pod cienie używam bazy Mac, na której makijaż oka pięknie utrzymuje się cały dzień. Cienie maja bardzo przyjemną konsystencję i świetnie się na powiekach rozcierają. 
Mac Veluxe A Trois, Veluxe Pearlfushion Shadow  ♥ Fabulous Three
Lubicie perłowe / błyszczące cienie?

8 comments:

  1. Bardzo fajne trio :D Do codziennego makijazu wyglada na idealne! Wlasnie takie male paletki w ogole dla mnie sie lepiej sprawdzaja, niz te duze z 10-12 cieniami ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jestem tego samego zdania :) dlatego pozbyłam się szystkich paletek Naked (oprócz Naked Basic 1 i 2) :) takie trójeczki czy czworeczki są świetne :)

      Delete
  2. Replies
    1. brawa dla Maca :) udała im się seria - mam jeszcze jedna trójeczkę, ale o niej innym razem :) dopiero ją dostałam i muszę trochę poużywać :)

      Delete
  3. Na co dzień używam matów, ale w święta czasem sięgam po połyskujące perły. Z tej trójki burgund jest najładniejszy:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja też generalnie uzywam matow, ale coś mnie tkneło na bardziej polyskujace cienie :) ten jest super, kozystam z kazdego odcienia :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...