Friday, 28 August 2015

Rimmel : Lasting Finish By Kate Nude Collection ♥ 45.

Rimmel Lasting Finish By Kate Nude Collection ♥ 45
Dosyć niedawno w szfie Rimmel pojawiła się nowa kolekcja pomadek Kate Moss. Nosi nazwę Nude Collection. Dostępnych jest 5 odcieni pomadek oraz jedna bezbarwna (ochronna). Do wyboru mamy nudziaki z różnymi tonami - beżowe, różowe, chłodne, ciepłe. Producent również sugeruje, na podstawie odcienia cery, jaki kolor pomadki wybrać. Ja nie do końca się z tą sugestią zgadzam, ponieważ sugerowany kolor wyglądałby na moich ustach jak korektor. Dlatego wybrałam kolor w którym najlepiej się czuję - różowy nude.
Rimmel Lasting Finish By Kate Nude Collection ♥ 45
Opakowanie pomadki sugeruje z jakim typem pomadki mamy doczynienia. Jest w kolorze nude, na którym znajduje się podpis Kate. Konsystencja i zapach pomadki jest typowy dla pomadek z serii Lasting Finish. Pomadka jest kremowa, przyjemnie się ją na usta aplikuje. Kolor na ustach rozprowadza się równomiernie. Kolor 45 to różówy odcień nude, który jest jaśniejszy od mojego naturalnego koloru ust. Wyglada bardzo naturalnie i myślę, że mi pasuje. Trwałość pomadki to 2-3 godziny, po czym zaczyna się równomiernie ścierać. 
Rimmel Lasting Finish By Kate Nude Collection ♥ 45
Mój kolor, numer 45, bardzo mi się podoba, ale nie skuszę się na żaden inny z pozostałych, ponieważ są zupełnie nie w moim guście.
Znacie już tą kolekcję?

9 comments:

  1. Nie lubię takich mdłych kolorów na ustach ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. masz prawo :) w takim razie kolekcja jest zupelnie nie dla Ciebie, ponieważ pozostałe odcienie są jeszcze "gorsze" :)

      Delete
  2. I również nie dla mnie ta kolekcja, nie służą mi typowe kolory nude ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :) Nude collection nie spodoba się większości :)

      Delete
  3. Replies
    1. O to samo chciałam zapytać ;) U nas dopiero mają się pojawić te pomadki.

      Delete
    2. niestety moja Airy Fairy się już skończyła i nie mam jak zrobić porównawczych zdjeć :(
      Airy Fairy ma shimmer i jest chłodniejsza, to na pewno :)

      Delete
  4. Ten odcień bardzo przypomina mi Dreaminess z MAC :)
    nigdzie nie mogłam dorwać tej kolekcji a żałuję bo ostatnio coraz bardziej lubię nudziaki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak? nie znam Dreaminess :)
      no właśnie w sklepach są pustki na połkach lub są wszystkie maziane :) j sobie uatrzyłam, którą chcę i zamówiłam w Boots online :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...