Monday, 7 September 2015

Barry M : Gelly Hi-Shine Nail Paint ♥ Guava.

Barry M, Gelly Hi-Shine Nail Paint ♥ Guava
Dzisiaj zapraszam na post lakierowy. Bohaterem dzisiejszego dnia na moim blogu jest kolejny lakier Barry M z serii Gelly Hi Shine, tym razem  odcieniu Guava. W czerwcu przed wyjazdem do Polski na wakacje, skusiłam się na trzy zupełnie nowe odcienie z tej serii. Jeden, Sugar Plum, już Wam pokazywałam.
Barry M, Gelly Hi-Shine Nail Paint ♥ Guava
 Właściwości lakieru Guava są świetne. Pędzelek jest poręczny i średniej grubości, malowanie nim paznokci to dla mnie przyjemność. Konsystencja lakieru jest kremowa, świetnie się rozprowadza. Nic się z płytki paznokcia nie rozlewa. Krycie lakieru jest powalające, już jedna warstwa lakieru doskonale kryje. Żadnych prześwitów i nierówności. Na zdjęciach mam paznokcie pomalowane właśnie jedna warstwą.  Jedna warstwa lakieru schnie błyskawicznie. Przy dwóch używam topu przyśpieszającego wysychanie. Trwałość lakieru na moich miękkich paznokciach to standardowo dwa dni i zaczyna odpryskiwać z końcówek.
Barry M, Gelly Hi-Shine Nail Paint ♥ Guava
Kolor jest dość nietypowy ale podoba mi się i chętnie go noszę. 

Tutaj znajdziecie lakier Guava w kolorowej akcji KLIK

10 comments:

  1. Lubię takie lakiery, o tej firmie sporo słyszałam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. różne są opienie o tych lakierach i samym Barry M, ale ja osobiście lubię bardzo lakiery i je polecam :) w szczególności serie Gelly Hi Shine :)

      Delete
  2. Replies
    1. cieszę się :)
      ciekawe co wystawią nowego na sprzedaż jesienią :)

      Delete
  3. Śliczny odcień! Mam kilka lakierów tej marki, ale jakoś nie mogę się do nich przekonać.

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :) ja póki co je uwielbiam i mam już naprawdę sporą kolekcje tych lakierów i ciągle mi mało :)
      a ja przecież lakieromaniaczką nie jestem :)

      Delete
  4. Replies
    1. dzięki :)
      widzę ogólnie, że się podoba :)

      Delete
  5. Ten kolor <3 jeszcze nie znam lakierów tej marki a przecież ich szafę mam pod nosem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha dokładnie :) poczekaj na jakieś fajne promo i sobie coś wypróbuj :) myślę, że warto :) a ceny są przystępne

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...