Monday, 14 September 2015

Barry M : Speedy Quick Dry Nail Paint ♥ Need For Speed.

Dzisiaj mam dla Was kolejny lakier Barry M z serii Speedy Quick Dry, w odcieniu Need For Speed.
Barry M Speedy Quick Dry Nail Paint ♥ Need For Speed
Lakier, jak każdy z tej serii, ma wygodny dla mnie pędzelek. Konsystencja lakieru jest kremowa i dwie cienkie warstwy ładnie kryją paznokieć. Lakier rzeczywiście wysycha bardzo szybko i nie mam potrzeby dodatkowo wspomagać się topem wysuszającym.  Trwałość lakieru na moich miękkich i cienkich paznokciach to standardowo 2 dni. Kolor zmywa się bezproblemowo bez brudzenia skórek wokół paznokci.
Barry M Speedy Quick Dry Nail Paint ♥ Need For Speed
Fajny, prawda?

8 comments:

  1. śliczny jest i zastanawiałam się nad nim, ale mam już coś podobnego, więc na razie muszę sobie darować ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sobie tlumaczyłam, że nie mam nic takiego :)

      Delete
  2. Replies
    1. ja ostanio polubilam, bo generalnie stawiam na nudne nudzaki :)

      Delete
  3. W buteleczce kolor wydawał mi się mdły ale na paznokciach całkiem fajnie wygląda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cieszę się, że efekt końcowy się jednak spodobał :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...