Wednesday, 9 September 2015

Catrice : Beautifying Lip Smoother ♥ 030 Cake Pop.

Dawno temu miałam podobny produkt do ust z Clarins. Byłam z niego bardzo zadowolona, ale do czasu, ponieważ dość szybko aplikatory zaczęły mi pachnieć nieładnie. Próbowałam je odświeżyć i wymyć, ale ostatecznie oba produkty wylądowały w koszu ma śmieci.
Catrice Beautifying Lip Smoother ♥ 030 Cake Pop
Produkt Catrice Beautifying Lip Smoother ciekawił mnie od dawna. Ale musiało minąć kilka moich pobytów w Polsce, zanim się na niego zdecydowałam. Wybrałam odcień 030 Cake Pop, który się okazał ładnym różem, ale na ustach ledwo widocznym.
Catrice Beautifying Lip Smoother ♥ 030 Cake Pop
Produkt jest zamknięty w miękkiej tubce zakończonej nietypowym aplikatorem - skośną gąbeczką przez która się produkt wydobywa, kiedy ściśniemy lekko tubkę. Produkt ma bardzo ładny słodki zapach. Producent deklaruje, że upiększający wygładzający balsam do ust uzupełni każdy naturalny makijaż: subtelne pastelowe różowe i nude odcienie z błyszczącym wykończeniem zapewnią miękkie wykończenie i sprawią, że usta wyglądają na bardzo zadbane. Wygodny aplikator i praktyczna tubka sprawiają, że stosowanie tego produktu to prawdziwa przyjemność. 
Catrice Beautifying Lip Smoother ♥ 030 Cake Pop
W rzeczywistości mamy do czynienia z miękkim otulającym usta balsamem, który dodatkowo nadaje ustom połysk błyszczyka. Po aplikacji usta stają się miękkie, soczyste, nawilżone i przybierają lekko różowego koloru. Usta się nie kleją, ładnie lśnią i wydają się pełniejsze.

Catrice Beautifying Lip Smoother ♥ 030 Cake Pop przyjemny produkt do ust. Lubię go używać w dni, kiedy nie mam ochoty na pomadki i chcę jedynie usta potraktować czym nawilżającym, nadającym połysk i sprawiającym, że usta stają się zaróżowione. Jeśli chodzi o aplikator, to narazie nic się z nim nie dzieje. Trwałość produktu może nie jest wyśmienita, ale aplikacja tego produktu na usta jest przyjemnością, więc nie jest dla mnie problemem nakładać go na usta kilka razy w ciagu dnia.

Znacie produkt Catrice Beautifying Lip Smoother? A może jego droższy "odpowiednik" z Clarins? Dajcie znać :)

12 comments:

  1. Mam inny odcień i lubię go:) choć Clarins jeszcze bardziej:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mam się czego tutaj czepić, no może poza sposobem aplikcji :)

      Delete
  2. podobne błyszcyzki ma klarens :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie to Justitia napisała w pierwszym zdaniu :P

      Delete
  3. Nie znam Clarinsa, ale mam ten z Catrice i też go używam jak balsamu do ust, który daje lekki połysk. Mam ten sam kolor, faktycznie nie widać go za bardzo na ustach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale generalnie fajny produkt, a jak się go dorwie jeszcze na promocji to naprawdę warto :)

      Delete
  4. Ja mam clarinsa ale słyszałam, że ten super odpowiednik muszę spróbować

    ReplyDelete
    Replies
    1. polecam, można go za grosze dorwać na promocji :)

      Delete
  5. Faktycznie mi przypomina Clarins, to taki pewnie tanszy odpowiednik, fajnie, ze mozna za nizsza cene dorwac taki balsam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aż mnie kusi by kupić ponownie Clarinsa i porównać oba :)

      Delete
  6. nie znam ani jednego, ani drugiego. specjalnie mnie też nie ciągnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. super ! ja poległam choć się broniłam przez kilka pobytów w PL :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...