Tuesday, 1 September 2015

Mac : Cremesheen Pearl Lipstick ♥ Nippon.

Mac Cremesheen Pearl Lipstick ♥ Nippon
"Cremesheen Pearl, połysk dodany do klasycznej pomadki M∙A∙C, powraca w olśniewającym stylu. Pomadki Cremesheen Lipstick i błyszczyki Cremesheen Glass, zawierające perłowe pigmenty i nawilżające serum, są dostępne w 15 odcieniach inspirowanych Azją. Niezawodny kolor i lśniący, kremowy połysk tej wersji Cremesheen to nowy yin i yang dla Twoich ust."
Mac Cremesheen Pearl Lipstick ♥ Nippon
Perłowe pomadki do ust kojarzą mi się.. z moją babcią ;) Ona lubi różowe perłowe pomadki. Dlatego do perłowej kolekcji pomadek Mac podeszłam z rezerwą i nie nastawiałam się na kupno którejkolwiek. Lubię różne wykończenia pomadek, ale od perłowych uciekam. Jednak kiedy zobaczyłam te pomadki na żywo, okazało się, że nie mają one nic wspólnego z perłowymi pomadkami z mojej wyobraźni, i do domu wróciłam z pomadka w odcieniu Nippon.
Mac Cremesheen Pearl Lipstick ♥ Nippon
Nippon jest opisywany jako creamy midtone coral pink. I taki dokładnie jest. Śliczny koralowy róż ze srebrnym shimmerem! Kolor na ustach rozprowadza się super przyjemnie i równomiernie. Z łatwością w ciemno, bez uzycia lusterka. Pomadka pięknie pachnie, typowo dla pomadek Mac. Ściera się z ust równomiernie. 

Tak się prezentuje na moich ustach:
Mac Cremesheen Pearl Lipstick ♥ Nippon
Same widzicie, nie ma się czego bać ;)


8 comments:

  1. Kurczę, mam ochotę na jakąś nową szmineczkę z MACa :D

    ReplyDelete
  2. Piękny kolor! Bardzo mi się ta kolekcja pomadek podobała.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi również, nie takich pomadek się spodziewałam :) dobrze, że ta kolekcja weszła do stałej oferty, mogę sobie późnej jeszcze coś dokupić :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...