Sunday, 20 September 2015

Mac : Nail Lacquer Cream ♥ Skin.

Mac, Nail Lacquer Cream ♥ Skin
Bohatera dzisiejszego posta, kremowy lakier do paznokci Mac w odcieniu Skin, dostałam w prezencie od mamy. 
Mac, Nail Lacquer Cream ♥ Skin
Odcień Skin to ciepły cielisty nudziak. W opakowaniu wyglada jak podkład do twarzy o ciepłych brzoskwiniowych tonach. Skin zdecydowanie lepiej się u mnie sprawdzał zimą i wczesną wiosną, kiedy miałam chłodny odcień skóry. Obecnie zlewa się z moją opalenizną, co mi nie do końca się podoba. Nie do końca aparat to pokazał, ale możecie mi wierzyć na słowo :) Trzeba jednak przyznać, że nazwa koloru jest dość trafna!
Mac, Nail Lacquer Cream ♥ Skin
Lakier ma bardzo poręczny pędzelek. Konsystencja lakieru jest kremowa i nie smuży na paznokciu, jednak do pełnego krycia potrzebuję aż trzech warst, przy dwóch widać prześwity. Używam na lakiery topu wysuszającego, który przyspiesza wysychanie lakieru, jednak nie będę ukrywać, że trzywarstwowce nie należą do moich ulubionych. Pokazywałam Wam już jeden lakier Mac, w odcieniu Quiet Time, który miał niesamowite krycie już przy jednej warstwie! Skąd taka różnica? Nie mam pojęcia.

Trwałość tego lakieru na moich miękkich paznokciach to dwa dni i lakier odpryskuje z końcówek. 

Jak się Wam podoba?

6 comments:

  1. jak lubię nudziaki, to ten odcień mi się totalnie nie podoba. zbyt ciepły :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :) ja przy moim letnim odcieniu skóry też za nim nie przepadam, ale zimą prezentuje się już calkiem nieżle :)

      Delete
  2. Nie znam lakierów z MAC, trochę mi szkoda kasy ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeśli chodzi o lakiery Mac to myślę, że nie ma co przeplacać bo są inne tansze i fajniejsze,
      ja sama nigdy sobie lakieru Mac nie kupilam, wszystkie dostałam i kazdy jest inny. Ale jakos mnie nie zachecily do inestowania w nie :)

      Delete
  3. Odcień moim zdaniem jest bardzo fajny i faktycznie nazwa jest świetnie do niego dopasowana. Trzy warstwy to jednak trochę za dużo, po MACu spodziewałam się lepszej pigmentacji ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skin niestety nie ma dobrej pigmentacji, ale są odcienie, które mają ja niezła i już jedna warstwa pięknie równomiernie kryje :) zalezy od koloru.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...