Saturday, 5 September 2015

Mac : Satin Eyeshadow ♥ Shale.

Dzisiaj chcę Wam pokazać kolejny cień Mac. Tym razem będzie to satynowy Shale!
Mac Satin Eyeshadow ♥ Shale
Shale to średni chłodny fiolet. Przez Mac kolor jest opisany jako " Fiołkoworóżowa śliwka z subtelnym blaskiem".
Mac Satin Eyeshadow ♥ Shale
Shale jest wg mnie kolorem na całą powiekę. Przynajmniej w moim przypadku. Nie jest wystarczająco ciemny do zaakcentowania załamania powieki lub zewnętrznego kącika oka. Podejrzeam, jednak, że przy jaśniejszych karnacjach w tym celu się sprawdzi.
Mac Satin Eyeshadow ♥ Shale
Jestem nim totalnie zauroczona!
Nakładanie Shale na powiekę, to sama przyjemność. Shale świetnie łączy się również z innymi cieniami i kolorami. Na bazie trzyma się w idealnym stanie cały dzień.

14 comments:

  1. ładny kolor, ktory bedzie idealny na dzien jak i wieczor:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja go uwielbiam :) to też ukochany olor mojej mamy :)

      Delete
  2. Shale mój ukochane kolor. Pierwsze 2 cienie, które w Macu kupiłam to był właśnie Shale i Quarry.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja kupiłam jako pierwsze Girlie i właśnie Shale :)

      Delete
  3. Śliczny kolor i jaka dobra pigmentacja. No ale to Mac :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. tutaj się muszę zgodzić, że wiem za co płacę :)

      Delete
  4. Replies
    1. :) mój zdecydowany ulubieniec wraz z cieniem Girlie :)

      Delete
  5. Bardzo m się podoba i przypomina mi ciemniejszą wersję Inglota 358 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. muszę sobie w takim razie 358 zobaczyc :)

      Delete
  6. to był mój 1 cień jaki kupiłam w MACu. Jak się skończy to na pewno kupię go ponownie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja również :) muszę go mieć na stałe i koniec :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...