Thursday, 24 September 2015

Maybelline : Color Sensational Matte Lipstick ♥ 940 Rose Rush.

Matowych pomadek nie mogło też zabraknąć w szafie Maybelline, prawda? Nie mogło też zatem choć jednej sztuki zabraknąć w mojej kosmetyczce. Wybrałam odcień 940 Rose Rush. Jeśli chodzi o pozostałe dostępne obecnie kolory, to jest ich w sumie kilka i znajdziemy wśród nich czerwień, róż (obecny tutaj), beżowy nude, brąz. Czyli standardowe podstawowe odcienie. Nie wpadło mi jednak nic innego w oko.
Maybelline, Color Sensational Matte Lipstick ♥ 940 Rose Rush
Opakowanie pomadki kształtem nie odróżnia się od podstawowej wersji pomadki Maybelline z serii Color Sensational, jednak matowa seria ma skuwki w kolorze matowej czerni. To sprawia, że z daleka widać, że w szafie Maybelline jest coś nowego :)
Maybelline, Color Sensational Matte Lipstick ♥ 940 Rose Rush
940 Rose Rush to różowy róż. Niestety na moich ustach wychodzi na bardzo jasny i jaskrawy, co sprawia, że zupełnie mi się nie podoba! Okazało się, że jest to kolor nie dla mnie.
Maybelline, Color Sensational Matte Lipstick ♥ 940 Rose Rush
Jeśli chodzi o właściwości pomadki to też mnie na kolana nie powaliły. Pomadkę ciężko na ustach równomiernie się rozprowadza. Nałożona w większej ilości zbiera się w załamaniach. Podkreśla też każda niedoskonałość ust. Ja nie mam problematycznych ust, ale po nałożeniu tej pomadki na usta, widzę jakimś cudem odstające suche skórki. Nie podoba mi się efekt zupełnie. Szkoda, ponieważ pomadka do najtańszych nie należy. 

Niestety rozczarowałam się...

8 comments:

  1. Replies
    1. Kolor pomadki ładny ale na mnie zupełnie mi się nie podoba :(

      Delete
  2. kupiłam dwie przedwczoraj, ale jeszcze nie próbowałam. Twoją i czerwoną. kurczę, jestem zawiedziona, bo w USA jest dostępnych 20 odcieni, a w UK 6 - ponury żart chyba! a po Twojej opinii trochę się boję ich próbować :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az 20? Wow! To mają w czym wybierać! Ale może do nas też dotrą w późniejszym terminie?
      Chociaż mi wszystko jedno, bo właściwości tej pomadki nie zachęciły mnie do kupna kolejnej sztuki...

      Ten kolor będzie u Ciebie inaczej wyglądał, masz inny kolor ust :) próbuj, nic się nie bój :) może u Ciebie się sprawdzą!

      Delete
  3. Szkoda, że się nie sprawdziła :( Ale i tak jestem bardzo bardzo ciekawa tych matowych pomadek, jednak w PL nie ma ich i nie wiem, czy w ogóle kiedyś zostaną wprowadzone...

    ReplyDelete
    Replies
    1. zdecydowanie fajniejsze są matowe kredki Maybelline :)

      Delete
  4. Nawet nie wiedziałam, że Maybelline ma matowe pomadki ;) uwielbiam mat na ustach, ale niestety moje usta nie lubią matu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma od niedawna :) ale już od dłuzszego czasu ma też matowe / satynowe kredki Color Drama Intense Velvet Lip Pencil - uwielbiam je :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...