Thursday, 3 September 2015

Vichy : Normaderm, BB Clear krem korygujący i ujednolicający skórę.

Bardzo lubię produkty Vichy z serii Normaderm. Moja cera się z nimi dogaduje i bardzo dobrze na nie reaguje. Dlatego, kiedy zobaczyłam na półce w drogerii nowość, BB Clear krem korygujący i ujednplicający cerę, nie mogłam się mu  oprzeć. Nie było testera kolorów, ale z dwóch obecnych odcieni, wybrałam Medium.
Vichy Normaderm, BB Clear krem korygujący i ujednolicający skórę
Producent deklaruje, że krem zawiera w składzie pigmenty mineralne i kwas salicylowy 2%.
Na opakowaniu jest nawet opis produktu po polsku :)
Vichy Normaderm, BB Clear krem korygujący i ujednolicający skórę
Krem jest zamkniety w miękkiej plastikowej tubce. Tubka ma taki ładny jasno zielony perłowy odcień. Dodatkowo tubka była zapakowana w kartonik, na którym znajdziemy wszyskie potrzebne informacje o produktcie (w różnych językach). Opakowanie ma poręczny wąski dziubek i zawiera w sobie 40ml kremu.
Vichy Normaderm, BB Clear krem korygujący i ujednolicający skórę
 Konsystencja produktu jest dość lejąca i lekka. Krem bardzo ładnie się na twarzy rozprowadza i przyjemnie stapia ze skórą. Ładnie wyrównuje kolor skóry, ujednolica ją, ale krycie daje średnie. Wystarczające jednak by ukryć drobne przebarwienia czy zatuszować delikatnie pory. Jest bardzo lekki na twarzy, nie tworzy efektu maski. Kolor wpasowuje się w moją skórę idealnie. Na mojej cerze, jego trwałość to ok 4 godziny, i zaczynam się wtedy świecić w strefie T, więc jest całkiem dobrze, choć do mojego ulubionego podkładu Mac Pro Longwear Foundation mu trochę daleko. Zauważyłam jednak, że przy kilkudniowym stosowaniu, krem potrafi mi przesuszyć skórę na czole i pojawiają się suche skórki. Dlatego staram się go używać np co drugi dzień. Lubię ten krem i efekt jaki daje na mojej skórze. Czy zauważyłam redukcje niedoskonałości? Chyba nie. Moja cera ma swoje humory jak zawsze. 
Vichy Normaderm, BB Clear krem korygujący i ujednolicający skórę
Myślę, że w przyszłości kupię ponownie ten produkt, ale raczej w okresie letnim, ponieważ wydaje mi się, że zimą będzie on zbyt wysuszający.

Inne produkty z serii Normaderm:
Vichy : Normaderm Anti-Age Anti-Imperfection Anti-Wrinkle Resurfacing Care
Vichy : Normaderm Night Detox
Vichy : Normaderm : Micellar Solution 3 in 1










8 comments:

  1. Wydaje się być fajną bazą pod minerały.

    ReplyDelete
    Replies
    1. próbowałam go pod minerały Lily Lolo i Mac, ale makijaż wtedy wyglada za ciężko. Sam krem zachowuje się jak podkład średniokryjący, więc w połączeniu z minerałami robi się na twarzy niezła maska :) Ja lubię go utrwalać Macowym Mineralize Skinfinish Natural, wypiekanym pudrem korygującym MUA albo perełkami Avon :)

      Delete
  2. Replies
    1. szkoda... ja go jednak uzywam na lekki krem na dzień. Na coś mocno nawilżającego nie nakładałam

      Delete
  3. to pewnie właśnie ten kwas trochę podsusza

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. wiele osób nie przepada :) u mnie seria Normaderm się sprawdza bardzo dobrze, ale innych nie próbowałam :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...