Monday, 19 October 2015

Avon : Planet Spa, Fantastically Firming Body Cream.

Bardzo lubię Avonową serię kosmetyków do pielęgnacji ciała Planet Spa. Generalnie mam bardzo dobre doświadczenia z tą serią, ale poczułam się rozczarowana działaniem bohaterem dzisiejszego posta - Regenerująco-ujędrniającego masła do ciała.
Avon, Planet Spa, Fantastically Firming Body Cream
Regenerująco-ujędrniające masło do ciała zawiera ekstrakt z kolumbijskiej kawy, który odżywia i nawilża skórę. Dzięki temu skóra staje się jędrna i bardziej elastyczna. Ponoć.
Avon, Planet Spa, Fantastically Firming Body Cream
Masło, jak się okazało, ma zwykłą, nudną, zupełnie nieciakwą dla mnie konsystencję byle jakiego taniego pseudo masła do ciała. Pachnie okropnie. Gdyby chociaż pachniał kawą. Nie. Capi jakąś zieleniną. Ciężko się wchłania, właściwie w ogóle. Pozostawia na skórze lepką warstewkę. Masło w ogóle nie nawilża mojej skóry. Nie jestem w stanie go używać codziennie, ponieważ muszę nawilżenie skóry wspomagać innymi produktami. Po zastosowaniu mogę śmiało przejechać paznokciem po skórze na kości piszczelowej, by zostawić w tym miejscu suchy, łuszczący się pasek skóry. Regeneracja i ujędrnianie? Przy braku odpowiedniego nawilżenia skóra elastyczna i jędrna nie będzie. Męczę ten produkt już kilka miesięcy, ale lada chwila dobije dna. Nigdy więcej się na niego nie skuszę. Ani na inne produkty z tej kawowej wersji. 

Dla odmiany teraz będę używać sprawdzonego masła do ciała The Body Shop :) 

6 comments:

  1. Nie korzystam z produktów tej firmy.

    ReplyDelete
  2. Ja miałam z tej serii masło takie kremowe było cudowne...więc nie wiem

    ReplyDelete
    Replies
    1. w moim nie ma nic kremowego, jest raczej wodniste.
      pierwszy raz mi sie takie trafilo bo maselka z Planet Spa są geste i kremowe :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...