Tuesday, 20 October 2015

Essence : Liquid Lipstick ♥ 05 peach party.

Lubię produkty do ust Essence. Szczególnie z serii Longlasting, mam kilka swóich ulubionych odcieni, oraz słynne i lubiane konturówki do ust. Cena tych produktów również zachęca do zakupu, dlatego kiedy zobaczyłam w szafie Essence nowość, pomadki w płynie, wrzuciłam do koszyka z zakupami dwa odcienie. Pomadki kosztują £2.50 za sztukę i jest dostępnych w Anglii 6 odcieni (w Polsce, z tego co widzę na stronie internetowej Essence, tylko 4).  
Essence, Liquid Lipstick ♥  05 peach party
"Pomadka w płynie to 2w1. Innowacyjna formuła płynnej pomadki łączy w sobie to, co najlepsze w makijażu ust: krycie pomadki oraz połysk błyszczyka. opakowanie podkreśla dwoisty charakter produktu, a praktyczny aplikator sprawia, że nałożenie pomadki jest bardzo proste. Absolutnie znakomite!"

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować tą, która zupełnie nie przypadła mi go gustu i chcę się jej po prostu pozbyć - odcień 05 peach party. Śliczny brzoskwiniowy bezdrobinkowy róż!
Essence, Liquid Lipstick ♥  05 peach party
Produkt, opisany przez producenta jako pomadka w płynie, jest po prostu błyszczykiem. Według mnie z pomadką nie ma on nic wspólnego. Opakowanie błyszczyka jest bardzo ładne, wzorowane na Dior Fluid Stick i Bourjois Velvet Matte. Powidziałabym nawet, że to połączenie obu tych opakowań. Aplikator jest bardzo przyjemny i wygodny, w postaci spłaszczonej z obu stron pacynki, która lekko ugina się pod przyciskiem do ust. Zapach błyszczyka jest dość intensywny, słodki i cukierkowy. Tak samo też błyszczyk smakuje, jak cukierek. Konsystencja jest gęsta i błyszczyk na ustach lekko klei się, ale nie jest to uczucie irytujące. Znam o wiele bardziej klejące produkty do ust. Mimo, że kolor wyglądą na intensywny (swatch na ręce), to na ustach wychodzi on bardziej transparentny. Nie jest to na pewno krycie, jakie może dać pomadka. 
Essence, Liquid Lipstick ♥  05 peach party
Niestety błyszczyk jest koszmarny w rozprowadzaniu. Rozprowadza się nierówno, robią się prześwity. Zbiera się na lini styku górnej i dolnej wargi. Wygląda to bardzo nieestetycznie. Nałożony w za dużej ilości (kiedy próbuję jakoś ten kolor na ustach wyrównać) zbiera się w zmarszczkach ust i tworzy się z tego nadmiaru produktu ciemniejsza obwódka wokól ust. Dawałam błyszczykowi kilka szans i za każdym razem poddawałam się i ścierałam go z ust. No nie potrafię go ładnie na usta zaaplikować i koniec. Z tego też powodu nie wiem jaka jest jego trałość na ustach i jak się ściera kolor. Wiem natomiast, że muszę się go pozbyć. Okropność! 05 peach party okazał się koszmarny, natomiast jego kolega w innym kolorze, jest jego zupełnym przeciwieństem. Ale o tym wkrótce.

18 comments:

  1. Kolor śliczny, bardzo szkoda, że jest taki kiepski :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. rzeczywiście kolor śliczny.. no trudno! dobrze, że nie kosztował dużo :)

      Delete
  2. Kolor śliczny, bardzo szkoda, że jest taki kiepski :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. no niestety zdarzają się buble w produktach do ust, które kupuję :(

      Delete
  3. Hmmm, na zdjęciach wygląda nieźle :) Ale często jest tak, że w jednej linii produkty mocno się od siebie różnią. Na te się jednak nie skuszę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. zajęło mi mnóstwo czasu nałozenie tego produktu na usta, zrobienie zdjęć i wybranie jakiś sensownych fotek :)
      ja mam dwa różne odcienie i one są jak dwa różne produkty!

      Delete
    2. Na jakiej stronie zamawiałaś błyszczyki?

      Delete
    3. kupowaam je stacjonarnie :)

      Delete
  4. Całkiem ładny kolor. Szkoda, że wiele nie oferuje..

    ReplyDelete
  5. Z Essence mam kilka produktów i jestem mega zadowolona;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tez mam kilka i jestem zadowolona. To pierwszy bubelek :)

      Delete
  6. Opakowanie przypomina też Elixiry z Maybelline :D kolor śliczny, szkoda, że tak problemowy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rzeczywiście :) masz rację, przypomina :)zapomniałam o Elixirze zupełnie!

      Delete
  7. szkoda, że źle się rozprowadza, kolor jest śliczny

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozprowadzanie jest tragiczne! ale inny odcien już rozprowadza się bajecznie :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...