Saturday, 10 October 2015

Essie : Bridal Collection ♥ Hubby for Dessert.

Essie, Bridal Collection ♥ Hubby for Dessert
Zapraszam Was na po raz pierszy na moim blogu post o lakierze Essie :) Kinga podarowałam mi cały zestaw miniaturek tych lakierów, w której znalazłam trzy kolorowe lakiery (widoczne na zdjęciu), bazę i top Good To Go :) Zestaw nosi nazwę Bridal Collection, a bohaterem dzisiejszego posta jest lakier o wdzięcznej nazwie Hubby For Dessert.
Essie, Bridal Collection ♥ Hubby for Dessert
Hubby for Dessert to bardzo rozbielony liliowy kolor. Po prostu uroczy! Do pełnego krycia potrzebuję nałożyć na paznokieć aż trzy warstwy, ale dla efektu warto się pomęczyć. Zresztą od czego topy przyspieszające wysychanie lakierów ;)
Essie, Bridal Collection ♥ Hubby for Dessert
Lakier ma przyjemny poręczny pędzelek, którym łatwo się lakier aplikuje. Konsystencja jest dość wodnista, ale nie sprawia problemów przy malowaniu. Lakier utzymuje się na moich kiepskich i miękkich paznokciach 2 dni i standardowo odpryskuje z końcówek. Kolor zdecydowanie dla fanek naturalnych odcieni na paznokciach :)




9 comments:

  1. Kolor bardzo mi się podoba:) szkoda, że krótko się utrzymuje

    ReplyDelete
    Replies
    1. To nie wina lakieru tylko moich paznokci, których się nic nie trzyma :/

      Delete
  2. też go lubię :) zresztą wszystkie są fajne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki jeszcze raz :) sprawiłaś mi ogromną przyjemność i teraz mam ochotę na więcej :) ostatnio widziałam w TX Maxx, że jednak często są różne fajne zestawy tych miniaturek i chyba będę takie zestawy sobie raz na jakiś czas fundować :)

      Delete
    2. proszę :*
      lubię te zestawy miniaturek, bo buteleczki są łatwe do przechowywania, a zawartość zawsze raczej pozytywna ;)

      Delete
  3. Na moich paznokciach tez lakiery się długo nie trzymają. Minęła mi faza na Essie, mam wrażenie że te kolory które wypuszczają są jakieś takie powtarzalne. Niemniej przynać rację muszę, bardzo ładny kolor pokazałaś:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie fazy na Essie nie było, bardzo długo się powstrzymywałam z kupnem swojej pierwszej sztuki a koniec końcem dostałam śliczny zestaw od Kingi na wypróbowanie :)
      dzięki :*

      Delete
  4. też je lubię nie mam akurat tego co pokazujesz ale jest śliczny... zobacze przy okazji

    ReplyDelete
    Replies
    1. też już lubie lakiery Essie i rozumiem czemu są tak lubiane :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...