Thursday, 1 October 2015

Eveline : Diamonds & 24 k Gold, Luxury, Odmładzający Krem + Serum pod oczy.

Odmładzający Krem + Serum pod oczy od Eveline przywiozłam sobie z Polski w marcu. Po niezbyt udanej współpracy z kremem Soraya : Świat Natury, Pielęgnacja Odmładzająca, krem pod oczy wygładzający z olejem z róży, miałam nadzieję, że tym razem trafiłam na dobry krem.
Eveline, Diamonds & 24 k Gold, Luxury, Odmładzający Krem + Serum pod oczy
Opis produktu przez producenta jest bardzo zachęcający do używania i zarazem obiecujący:
" TECHNOLOGIA DIAMONDS & GOLD 24k SKIN COMPLEXTM
SPEKTAKULARNY EFEKT ODMŁODZENIA SKÓRY
  • Nowatorska receptura tworzy na skórze wokół oczu napinającą mikrokrystaliczną siateczkę, która doskonale likwiduje oznaki zmęczenia, usprawnia mikrokrążenie, redukuje zaczerwienienia, obrzęki i zasinienia wokół oczu.
  • Dzień po dniu zmarszczki ulegają wyraźnemu spłyceniu a skóra wokół oczu jest bardziej jędrna i widocznie napięta.
Luksusowy krem+serum przeznaczony jest do szczególnej pielęgnacji dojrzałej i wymagającej skóry wokół oczu. Formuła oparta na innowacyjnym kompleksie DIAMOND & GOLD 24k SKIN COMPLEXTM bogata w czyste 24-karatowe ZŁOTO KOLOIDALNE i prawdziwy DIAMENT skutecznie rozjaśnia cienie, niweluje opuchliznę i obrzęki pod oczami. Głęboko nawilża, wygładza i ujędrnia. Działa kojąco i odprężająco. Redukuje zmarszczki i przebarwienia. Natychmiast po zastosowaniu skóra wokół oczu staje się bardziej elastyczna i odzyskuje młodzieńczy blask.
REZULTATY PO 3 TYGODNIACH*:
- nawilżona i jędrna skóra
- widoczna redukcja zmarszczek
- zmniejszone cienie i obrzęki

Zawiarte w kremie składniki:
* mikrokryształy diamentu - poprawiają koloryt i przywracają blask zmęczonej cerze
* złoto 24k - stymuluje syntezę kolagenu, odbudowuje i regeneruje komórki skóry, nawilża, ujędrnia i liftinguje
* kofeina -  reguluje mikrokrążenie, skutecznie usuwa ślady zmęczenia
* wyciąg ze świetlika - działa kojąco i odprężająco, łagodzi objawy zmęczenia oczu, zmniejsza cienie i obrzęki (tzw. worki)
* wyciąg z kasztanowca - poprawia ukrwienie skóry i likwiduje obrzęki, wzmacnia naczynka krwionośne
* biokwas hialuronowy - nawilża, wygładza skórę, przywracając jej jędrność i elastyczność
* kompleks z protein przenicy - wygładza, wzmacnia, ujędrnia i uelastycznia
* Acacia collagen - głęboko nawilża, wygładza i napina skórę
* bio olejek arganowy - zapobiega procesom starzenia się skóry, intensywnie nawilża i regeneruje
* wosk pszczeli - odżywia, wygladza i uelastycznia naskórek
* witamina E - neutralizuje wolne rodniki, zmniejsza wrażliwość skóry na promieniowanie UV"

Produkt kupujemy zamknięty w kartoniku, na którym znajdziemy wszystkie informacje, które napisałam powyżej.  Sam krem jest zamknięty w poręcznej miękkiej tubce zakończonej wąskim dziubkiem. Całość wygląda bardzo estetycznie. Krem ma dość treściwą konsystencję, jest dość gęsty, ale bardzo szybko się wchłania. 
Eveline, Diamonds & 24 k Gold, Luxury, Odmładzający Krem + Serum pod oczy
Od razu zaznaczę, że używam tego kremu razem z koncentratem witaminowym Floslek, z którego działania jestem niezmiernie zadowolona. Używam już od dłuższego czasu obu tych produktów naprzemiennie. Krem bardzo dobrze nawilża moją skóre pod oczami. Stanowi świetną bazę pod korektory, które się na kremie dobrze rozprowadzają, i utrwalone pudrem, nie rolują w ciągu dnia. Same przyznacie, że krem zawiera bardzo dużo ciekawych składników, jednak jednym z pierwszych składników jest olej mineralny. Osobiście mi to nie przeszkadza, ale warto o tym wspomnieć. 
Działanie kremu oceniam pozytywnie. Przetestowałam już mnóstwo drogeryjnych kremów pod oczy, i śmiem twierdzić, że bohater dzisiejszego posta jest jednym z lepszych. Świetnie nawilża, przez co zmarszczki mimiczne lekko się wygładzają. Całkiem też dobrze sobie radzi z opuchnięciami i obrzękami wokół oczu. Wystarczy zaaplikować krem i po chwili wszystko się jakby uspokaja i redukuje. To dla mnie akurat jest bardzo ważne jeśli chodzi o krem pod oczy, ponieważ mam ogromną tendencję do worków i brzęków. Tutaj z działania kremu jestem zadowolona.

Czy kupię krem ponownie? Nie wiem :) Planuję teraz powrót do moich dwóch ulubieńcow : Origins : GinZing Refreshing eye cream oraz Soap & Glory : Make Yourself Youthful Rejuvenating Eye Cream.




10 comments:

  1. Przyznam szczerzę, że kosmetyki Eveline do pielęgnacji twarzy kompletnie mnie do siebie nie przekonują :(
    Krem Origins za to za chwilę zaczynam testować i mam nadzieję, że dołączy do grona moich ulubieńców. Mam wobec niego wielkie oczekiwania. O wspominanym przez Ciebie kremie Soap & Glory czytałam wiele bardzo pozytywnych opinii, ale niestety nie mam do niego dostępu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. właściwie to skusiłam się na krem pod oczy, ale coś na twarz ogólnie raczej mnie nie skusi :)
      to trzymam kciuki, żebyś była zadowolona :)

      Delete
  2. Ja chyba nie miałam nigdy kremu Eveline pod oczy. Ale Origins to ja bym chciała wypróbować oj:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja też stosuję pierszy raz :) Eveline znam głównie od strony kosmetyków kolorowych

      Delete
  3. nie stosowałam nigdy z te firmy kremu pod oczy. Szczerze, jeszcze żadnego kremu nie stosowałam.
    buziaczki! :)
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie każdy stosuje kremy pod oczy :) ja już używam ponad 15 lat :)

      Delete
  4. ja mam wielkie sińce pod oczami i jeszcze żaden krem mi ich nie zmniejszył ;) teraz mam zamiar wypróbować Clinique All about eyes rich, ale na ten z Eveline też chętnie się skuszę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niektórzy mają taką urodę niestety, pozostaje je tylko kamuflować :)
      Clinique AAER miałam wieki temu, będąc wczesną dwudziestką i nie wiem, czy sprawdziłby sie teraz ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...