Friday, 16 October 2015

Gosh : Velvet Touch Lipstick Matt ♥ 002 Rose.

Nigdy specjalnie nie interesowałam się produktami do ust Gosh, ponieważ nic mnie wyjątkowo nie zachwyciło, a przez moje ręce przewinęło się kilka przeciętnych produktów. Do kupna pomadki matowej Velvet Touch namówiła mnie koleżanka mówiąc "nie pożałujesz". I miała rację ;) A poza tym, czy ja jestem osobą, która wzbrania się przed kupnem nowej pomadki?
Gosh, Velvet Touch Lipstick Matt ♥ 002 Rose
Producent tak opisuje swoją pomadkę :
"GOSH Velvet Touch Lipstick Matt delivers long lasting pure colour with a matt finish. This creamy Lipstick ensures an easy outlined application, delivers an even, and long lasting result with intense, pure matt colour pay-off. Velvet Touch Lipstick is enriched with natural waxes and hyaluronic acid to moisturise, hydrate, smooth and sooth lips as well as to promote a pleasant wearing comfort throughout the day.
• Matt finish
• Soft and creamy
• Long lasting with a pleasant wearing comfort
• Highly pigmented for intense colour pay off
• Natural waxes keep lips moist and soothed
• Hyaluronic acid keeps lips hydrated and smooth
• Paraben free"

Rose to oczywiście mój ulubiony i najbezpieczniejszy kolor pomadki. Średni chłodny róż dający na ustach efekt "my lips, but better".  
Gosh, Velvet Touch Lipstick Matt ♥ 002 Rose
Opakowanie pomadki jest przyjemne. Czarne, matowe, z lśniącym paskiem w środku na ktorym widnieje logo Gosh. Pomadka zamyka się na sprawnie działający zatrzask.

Pomadka ma kremową konsystencję, sunie po ustach przyjemnie. Jest bardzo napigmentowana i równomiernie pokrywa usta kolorem. Wykończenie nie jest suchym matem, znam bardziej matowe pomadki, jednak nie jest to z pewnością wykończenie lśniące. Coś pomiędzy matem a satyną. Jak już wiele razy wspominałam, moje usta nie są wymagające i problematyczne, więc i ta pomadka nie pogarsza ich stanu i nie wysusza. Pomadka na ustach jest bardzo przyjemna w noszeniu. Usta nie są ściągnięte i suche, wręcz przeciwnie. Czuję się z nią komfortowo. Trwałość pomadki jest wyśmienita, kilkugodzinna. Zapach pomadki jest przyjemny, nienachalny i umila aplikację. 
Gosh, Velvet Touch Lipstick Matt ♥ 002 Rose
Za pomadkę zapłaciłam £6.99 w cenie regularnej, więc do najtańszych nie należy, ale produkty Gosh można często dorwać w fajnej promocji. Do wyboru jest około 10 odcieni. 

16 comments:

  1. Bardzo ładny odcień i śliczne wykończenie. Zdecydowanie udany zakup :)

    ReplyDelete
  2. Oj super odcień! Barrrdzo jesienny :) podoba mi się! Wydaje mi się, że Gosh to świetna, ale niedoceniana marka, nie wiem czemu

    ReplyDelete
    Replies
    1. przeze mnie również niedoceniona. Mam jeszcze fajną paletkę cieni z Gosh. Myślę, że dam szansę kolejnym produktom w przyszłości :)

      Delete
  3. kolor dla mnie za chłody, ale podoba mi się wykończenie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w asortymencie są zdecydowanie tez kolory dla Ciebie :) a te pomadki są w Superdrug w ofercie 2 za £10 w tej chwili :)

      Delete
    2. nie kuś, bo mam juz ochotę na nowość z Rimmela :P

      Delete
    3. też mam ochotę, znalazłam oczywiście odcień dla siebie, ale nie wiem co z tym zapachem pomadki..

      Delete
  4. Bardzo ładny kolor, ja markę Gosh lubię i cenię, mają też rewelacyjne cienie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja też mam jedna świetną paletkę cieni Gosh :) idelanie mi kolorystycznie pasuje do tej pomadki :)

      Delete
  5. Jest śliczna! Chociaż mam wrażenie, że nieco podobna do MAC Plumful, którą wielbię, ale z przyjemnością i tę widziałabym u siebie w kosmetyczce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mac Plumful jest na moich ustach bardziej różowa :)

      Delete
  6. Wszystkie szminki wyglądają u Ciebie tak całuśnie :*

    ReplyDelete
  7. Mam dokładnie tą samą pomadkę :-) Bardzo ją lubię za wszystko! Z komfort noszenia, za efekt, za kolor, za fajne opakowanie :-)
    Ja generalnie lubię kosmetyki Gosha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ta pomadka jest świetna :)
      nie mam zbyt dużego doświadczenia z tymi kosmetykami, ale mam jeszcze paletkę cieni i też ją bardzo lubię za kolory i właściwosći :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...