Wednesday, 28 October 2015

Green Pharmacy : Peeling cukrowo-solny, Masło shea i Zielona kawa.

Peeling cukrowo-solny z masłem shea i zieloną kawą z Green Pharmacy przywiozłam sobie z Polski w lipcu i od razu zaczęłam go używać. Lato to czas, kiedy stosuję regularnie produkty samoopalające do ciała, więc peeling do ciała w tym czasie to moje must have. 
Green Pharmacy, Peeling cukrowo-solny, Masło shea i Zielona kawa

"Naturalne kryształki soli i cukru. Oczyszczanie, pielęgnacja, orzeźwienie, aromat, relaks dla ciała i zmysłów. Delikatne  złuszczanie naskórka, poprawa mikrokrążenia. Gładka i miękka skóra.  Egzotyczne masło Shea wygładza, nawilża, odżywia i regeneruje. Ekstrakt z zielonej kawy wspiera nawilżanie, chroni młodość skóry." 
Green Pharmacy, Peeling cukrowo-solny, Masło shea i Zielona kawa
Opakowanie zawiera aż 300ml produktu. Peeling ma kolor zielony, w którym jest zatopiona cała masa ścierających drobinek. Zapach produktu jest przyjemny, ale nic specjalnego. Nie ma nad czym się rozpływa. Peeling jest naprawdę dobrym zdzierakiem. Świetnie ściera naskórek i go wygładza. Nie podoba mi się jednak to, że pozostawia na skórze tłustą warstewkę. Parafina w składzie robi swoje. Nie lubię tego efektu. Wolę peelingi, które zostawiają skórę bez niczego. 
Green Pharmacy, Peeling cukrowo-solny, Masło shea i Zielona kawa
 Jest to moja pierwsza przygoda z peelingiem solnym. Peeling jest wprawdzie cukrowo solny, jednak ta sól uprzykrza mi stosowanie tego peelingu. Szczypie mnie po prostu skóra. Mam egzemę, często podrażnioną skórę. Ten peeling powoduje szczypanie i jeszcze bardziej podrażnia każde chore miejsce. Dlatego sięgam po ten produkt sporadycznie i przez to dna w nim nie widać.

Nie jest to zły produkt. Ściera naprawdę dobrze. Wiem już jednak, że peelingi solne są nie dla mnie, nie dla mojej skóry atakowaną egzemą.

Znacie te peelingi?


Green Pharmacy, Peeling cukrowo-solny, Masło shea i Zielona kawa

6 comments:

  1. też nie lubię peelingów solnych. i wolę taki bez dodatku parafiny...

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie pierwszy raz solny :) ja lubię jak ścierające drobinki sa np z kupon orzecha czy pestek.
      Ta zostająca na skórze parafina mnie doprowadza do szału...

      Delete
  2. Ja teraz mam be Organic cukrowo solny. A najbardziej lubię takie typowo cukrowe. Z tej firmy nic nie miałam jeszcze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja z chęcią sięgnę po jakies cukrowe ale niekoniecznie z Green Pharmacy, choć sa w ofercie. Ale pewnie też zostawiają na skórze tą mąż..

      Delete
  3. Nie przepadam za peelingami solnymi ;) miałam kiedyś masło do ciała z tej firmy i całkiem fajnie mi się sprawdzalo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masła nie miałam ale z chęcią kiedys wypróbuję :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...