Tuesday, 13 October 2015

Mac : Cremesheen Lipstick ♥ Modesty.

Pewnie macie już dość różowych i koralowych pomadek Mac, którymi Was ostatnio zasypywałam. Dlatego dzisiaj mam dla Was jesienną propozycję.
Mac Lipstick ♥ Modesty
Pomadka Mac w odcieniu Modesty ma wykończenie Cremesheen. Mac Modesty opisuje jako "przytłumiony, neutralny róż". 
Mac Lipstick ♥ Modesty
Moim zdaniem jest to średni beż, który w zależności od koloru naszych ust, wychodzi bardziej różówy lub beżowy (na moich ustach wygląda inaczej niż na ustach mojej mamy). Wykończenie Cremesheen daje nam na ustach kremowe wykończenie z lekkim połyskiem. Modesty jest bardzo dobrze napigmentowana i równomiernie pokrywa usta kolorem. Trwa na moich ustach około 3 godziny, po czym zaczyna równomiernie zanikać. Pomadka, tak jak każda inna Mac, nie wysusza moich ust i jest bardzo komfortowa w noszeniu. Usta są miękkie i nawilżone.
Mac Lipstick ♥ Modesty
Tak się prezentuje na ustach. Modesty to przyjemny bezpieczny kolor. Na moich ustach przemienia się w różowy mauve.




12 comments:

  1. Replies
    1. rozumiem :) ja koral zostawiam na lato :)

      Delete
  2. śliczna! trochę przypomina mi Airy Fairy bez złotego shimmerku :)

    ReplyDelete
  3. Nie zwracałam do tej pory uwagi na ten odcień, ale na Twoich ustach wygląda bardzo ładnie. Nie jestem tylko w pełni przekonana do wykończenia Cremesheen, wolę Luster ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. na szczęście Mac na sporo wykończeń i jest w czym wybierać :) każdy znajdzie coś dla siebie :)
      ja mam różne wykończenia i raz mi się wydaje, że moje ulubione to matowe, innym razem lustre, po czym sie nie rozstaje z satynowym czy frost :) chyba je wszystkie lubie po prostu :)

      Delete
  4. Ja jestem matowa dziewczyna i Cremesheen to nie do konca moja bajka ;) jednak ten odcien pieknie u Ciebie wyglada, bardzo calusnie :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :) ja to jestem Macowa ogóle i każde wykończenie Mac lubię :)

      Delete
  5. piekny ma kolorek :) kocham pomadki z MAC

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również :) mam ich sporo i ciągle mi mało!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...