Friday, 9 October 2015

Mac : Guo Pei, Cremesheen Glass ♥ Bright Pink Bouquet.

Mac, Guo Pei, Cremesheen Glass ♥ Bright Pink Bouquet
Mac szaleje ostatnio z ilością limitowanek. Ja z kolei dostaję szału, ponieważ podoba mi się mnóstwo rzeczy, ale zwyczajnie portfel świeci totalnie pustkami, a i zdrowy rozsadek krzyczy "nie". Kolekcja Guo Pei (nie mam zielonego pojęcia kim jest ta osoba..) jest jednak tak urocza, że nie mogłam się pohamować. Niestety wyprzedała się online w ciągu godziny, a mnie udało się zdobyć oba produkty z mojej chciej listy - błyszczyk oraz róż do policzków. Dzisiejszy post jest o błyszczyku Cremesheen Glass w kolorze Bright Pink Bouquet.
Mac, Guo Pei, Cremesheen Glass ♥ Bright Pink Bouquet
Opakowanie błyszczyka wskazuje od razu, że mamy do czynienia z produktem limitowanym. Poczynając od kartonika, kolorowego i uroczego, przez opakowanie błyszczyka, na którym widnieje podpis Guo Pei, a kończąc na zakrętce błyszczyka, które jest obszyte / obklejone materiałem  we wzory charakterystyczne dla kolekcji.  Śliczne, prawda?
Mac, Guo Pei, Cremesheen Glass ♥ Bright Pink Bouquet
Bright Pink Bouquet to stonowany odcień brzoskwini z koralem. Bardzo delikatny. Opisany jako "nude coral". Zawiera srebrny shimmer. Nie jest to błyszczyk kryjący jak np błyszczyk Vamplify.
Mac, Guo Pei, Cremesheen Glass ♥ Bright Pink Bouquet
Błyszczyk ma lekką konsystencję. W sumie to mam pierwszy raz styczność z błyszczykiem Cremesheen. Okazało się, że w przeciwieństwie do błyszczyków z serii Lipglass, w ogóle się nie klei! Ma wygodny skośny aplikator. Błyszczyk rozprowadza się równomiernie i bezproblemowo (spokojnie można go aplikować w ciemno, bez użycia lusterka). Kolor na ustach jest półtransparentny. Drobinki ładnie odbijają światło, przez to przepięknie się błyszczą. Trwałość błyszczyka na moich ustach to ok 3 godziny.

Czy jest coś wyjątkowego w tym błyszczyku, że Mac zażyczył sobie za niego ponad £20? Same oceńcie :) Ale myślę, że wszystkie sroki takie jak ja, lubiące ładne opakowania i wygląd kosmetyków, będą na pewno zadowolone.

6 comments:

  1. Jakie to ma piękne opakowania! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zgadzam się :) opakowania są rewelacyjne :) już dawno nie było takich :)

      Delete
  2. Guo Pei to fashion designer (zabraklo mi polskiego slowa, kreator mody?) - dowiedzialam sie tego wczoraj czytajac Glamour u fryzjera :D
    Blyszczyk wyglada u Ciebie bardzo calusnie ale ... nie porwal mnie. Zreszta cala kolekcja nie rzucila mnie na kolana szczerze mowiac.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mogłam to sama sprawdzić na necie, ale jakoś tak :) myslałam właśnie, że ta osoba jest powiązana z modą :)
      efekt błyszczyka jest zwyczajny :) taki efekt można otrzymać błyszczykiem za dużo mniejszą cenę ;) ja z chęcią przygarnęłabym jeszcze pomadkę z tej serii ;)

      Delete
  3. wygląda ładnie, ale dwudziechy bym za niego nie dała. no ale nie jestem koneserką błyszczyków...

    ReplyDelete
    Replies
    1. gdyby nie to, że to produkt Mac to też była nie dała, ale mam do Maca słabość straszną ;)
      ja wolę pomadki, i nawet jest z tej serii odpowiednik koloru w pomadce, ale pomyslałam, że na zimę lepszy będzie błyszczyk :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...