Tuesday, 20 October 2015

Mac : Prep + Prime Transparent Finishing Powder / Pressed.



Moja cera bardzo przetłuszcza się w strefie T, dlatego dobry puder matujący to u mnie podstawa w makijażu. Wypróbowałam już kilka, i lepsze i gorsze, z różnej półki cenowej. Dzisiaj chcę Wam opowiedzieć  o Mac Prep + Prime Transparent Finishing Powder / Pressed.
Mac Prep + Prime Transparent Finishing Powder / Pressed
Na zdjęciu widzicie już moje drugie opakowanie tego pudru. Poprzednie, jeszcze w starej szacie graficznej (bez migoczących drobinek), wystarczyło mi na prawie półtorej roku używania (puste opakowanie wróciło do Mac w ramach akcji "Back To Mac"). Wydajność tego pudru jest jego bardzo mocną stroną!

A jak jest z innymi właściwościami? O tym zaraz się dowiecie.

Mac Prep + Prime Transparent Finishing Powder / Pressed
Opakowanie jest śliczne, błyszczące, efektowne, aż się chce wyciągać z kosmetyczki. Zawiera lusterko. Bardzo przydatny gadżet. Sam puder jest w opakowaniu koloru białego, jednak zaaplikowany na twarz staje się transparentny i zupełnie niewidoczny. Nie trzeba się obawiać "mąki" na twarzy. Konsystencja pudru jest w sam raz. Nie za miękka, i puder nie pyli przy nabieraniu na pędzel i przy aplikacji na twarz, oraz nie za twarda, by mieć problem z nabraniem go na pędzel. Rozprowadza się na twarzy równomiernie. Ja aplikuje go na strefę T. Staram sie nie muskać pędzlem skóry, tylko wcisnąć go w skórę zbitym pędzelkiem. W tym rejonie cera staje się natychmiast matowa, wygładzona, pory optycznie zmniejszone i ogólnie skóra wygląda na gładszą. Nie jest to jednak suche płaskie wykończenie. Puder zdecydowanie opóźnia przetłuszczanie się skóry. Błyszczenie się mojej skóry jest w miare opanowane. Nie jest to efekt całodobowy, ale wielogodzinny.

Bardzo lubię ten puder. Dlatego też kupiłam kolejne opakowanie. Jest zdecydowanie najlepszy spośród wszystkich pudrów matujących, jakie używałam, ale jednocześnie najdroższy. Biorąc jednak wydajność produktu i ładny efekt jaki daje, skuteczność, raz na półtorej roku mogę w niego zainwestować.

Kusi mnie teraz wypróbowanie Soap & Glory One Heck of a Blot, i z pewnością go wkrótce kupię, jednak wolę mieć coś pewnego w kosmetyczce, "na wypadek".


Znacie godne polecenia pudry typowo matujące? 

6.3g kosztuje £20.50

21 comments:

  1. Ja znowu w ogóle nie byłam z niego zadowolona:( aż byłam zdziwiona

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie kosmetyki Mac bardzo dobrze się sprawdzają ogólnie, jeszcze nie trafiłam na bubla.
      ale z tego co czytałam, nie każdy jest zadowolony z tego pudru i chwalą sobie dziewczyny bardziej wersję sypką, na którą ja się nie zdecyduję, ponieważ nie lubie produktów sypkich! mam wprawdzie puder mineralny Lily Lolo na wykończeniu, ale jego sypka forma mnie wykancza nerowo :)

      Delete
    2. bubla jeśli chodzi o kosmetyki do twarzy, bo np błyszczyk Pink Lemonade się okazał bardzo kiepski

      Delete
    3. Ja ze wszystkiego innego też jestem zadowolona, tylko ten puder nie;) Sypkie mi nie przeszkadzają, nawet przywykłam bo wolę to niż fluidy:D Także od dłuższego czasu u mnie sypki podkład mineralny i na niego HD albo matujący mineralny puder bo niestety sam w sobie nie matuje tak jakbym chciała;) Błyszczyków nie miałam. Najbardziej z maca lubię S&G rozświetlacz;)

      Delete
    4. rozumiem :) ja inerały użyam głównie latem, w Polsce lub na wakacjach, bo fluidy przy tych temperaturach odpadają :)

      nie mam jeszcze tego rozświetlacza! muszę go sobie w końcu sprawić :) mam za to lightscapade, bo kupowasłam go zimą i lepiej pasował do mojej zimowej cery :)

      Delete
  2. Mam w wersji sypanej i bardzo lubię :) Chociaż ostatnio poszedł w odstawkę, bo podkład którego używam ma wykończenie matowe. Ogólnie jest moim ogromnym faworytem, bo nie zawiera talku i nie jest komadogenny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pamiętam, że lubisz tą sypaną wersję :) ja do sypańców nie mam ręki i sporo marnuję :(

      Delete
    2. Też nie lubię i wolę prasowane, ale tak się składa że zawsze matujące mam w sypkiej postaci XD

      Delete
  3. będę mieć go na względzie w przyszłości :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. są różne odpowiedniki tego pudru, ale według mnie ten najlepszy :) najlepiej się sprawdza u mnie

      Delete
  4. Muszę obloookać ten Soap&Glory... MACa w okolicy brak :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak będzie oferta 3 for 2 to się skuszę, bo mam też inne produkty na oku :)

      Delete
  5. Mam wersję sypaną i uwielbiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciesze się, że jesteś zadowolona :) to najważniejsze, bo to tanich ten kosmetyk, i prasowany i sypki, nie należy :)

      Delete
  6. z MaC'a miałam puder mineralny i był taki sobie, ale idealny pod oczy :) oraz miałam, Skin finish (chyba tak się nazywał, można go używać jako podkład , albo puder) ale na brodzie, gdzie mam tłustą cerę strasznie się ważył :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. też miałam puder mineralny z Mac sypki i mnie na kolana nie powalił :) Natural Skin Finish? to puder wypiekany, mineralny :) ten jest super pod oczy! jest jeszcze Studio Fix Powder + Foundation, i ten jest podkład i puder w 1 :)

      Delete
  7. Ja mam z MAC Mineralize Skinfinish Natural i jestem bardzo zadowolona, daje piękne wykończenie, ale na przetłuszczające miejsca używam matującego. U mnie najlepiej się sprawdza puder Manhattan i Rimmel Stay Matte, ale przyznaję, że nie miałam żadnego matującego pudru MAC, może kiedyś spróbuję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. też go mam :) lubię nim właśnie utrwalać korektor pod oczami :) albo na całą twarz a dodatkowo strefę T pudrem matującym i jest ok :)
      ten puder Rimmel Stay Matte muszę koniecznie wypróbować! mam kilka pudrów na wykończeniu obecnie i jak się z nimi uporam to sobie kupiE ten z Rimmela :)

      Delete
  8. Chyba nie mam typowo matujące pudru ... a wróć, mam bambusowy z Paese ale jest sypańcem i rzadko z niego korzystam. bardzo lubię pudry MAC, chyba jeszcze żaden mnie nie rozczarował.

    ReplyDelete
    Replies
    1. od dawna chcę wypróbować ten Paese, ale odstrasza mnie jego sypka forma :) ja też bardzo lubie pudry Mac :) nie liczać tych upiększających, to podstawowych mam trzy - ten, studio fix i mineralize skin finish natural - kazdy inny i kazdy daje inny efekt!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...