Monday, 12 October 2015

Mac : Veluxe A Trois, Veluxe Pearlfushion Shadow ♥ Claretluxe.

Mac, Veluxe A Trois, Veluxe Pearlfushion Shadow ♥ Claretluxe
Bohaterem dzisiejszego posta jest potrójny cień Mac Veluxe A Trois z kolekcji Veluxe Pearlfushion Shadow, tym razem w odcieniu  Claretluxe. Dostałam go od mamy :)  Jest to moja druga paletka z tej serii. Pierwszą, w odcieniu Fabulous Three możecie zobaczyć tutaj.
Mac, Veluxe A Trois, Veluxe Pearlfushion Shadow ♥ Claretluxe
Claretluxe posiada trzy odcienie cieni : jasny perłowy róż, ceglany róż oraz fiolet. Wszystkie odcienie są perłowe. 
Mac, Veluxe A Trois, Veluxe Pearlfushion Shadow ♥ Claretluxe
Cienie są dosyć miękkie i potrafią się osypywać przy aplikacji. Blendują się jednak nieziemsko. Kolory są mega intensywne i napigmentowane. Dla mnie do dziennego makijażu oka nawet za bardzo, więc staram się je dobrze rozetrzeć matowym beżowym cieniem, żeby trochę straciły na intensywności. Aplikuję je oczywiście na przypudrowaną bazę pod cienie, i na takim "podkładzie" makijaż oka wytrzymuje idealnie cały dzień. 

Tak wygląda mój dzienny makijaż przy użyciu wszystkich trzech odcieni. Do roztarcia używam matowego beżowego cienia. (przy okazji możecie zauważyć, że znowu robią mi się luki między rzęsami - od jakiś dwóch tygodni nie używam już odżywki Eveline, która mi się po prostu skończyła)
Mac, Veluxe A Trois, Veluxe Pearlfushion Shadow ♥ Claretluxe
Tutaj oba cienie z tej serii : Fabulous Three oraz Claretluxe. Claretluxe jest zdecydowanie mocniejszą kolorystycznie paletką, jednak oba cienie lubię i z przyjemnością używam.
Mac, Veluxe A Trois, Veluxe Pearlfushion Shadow ♥ Claretluxe & Fabulour Three
Czy któryś zestaw cieni przypadł Wam do gustu? Czy nie lubicie perłowych cieni? :)

14 comments:

  1. Ładne te paletki ale kolorowe cienie wolę u kogoś niż u siebie

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja zazwyczaj też :) u mnie najczęściej można spotkać nudny nudziakowy makijaż oka :) chociaż lubię sięgać po róże i fiolety, dlatego skusiłam się na tą paletkę, ale kolory są tak intensywne, dla mnie aż za bardzo - dlatego je muszę dobrze rozcierać ;)

      Delete
  2. Replies
    1. dziękuję ;) nagimnastykowałam się niesamowicie by zrobić te fotki ;)
      zdjecia ust robię raz dwa, ale oczy to już poważniejsza inzynieria dla mnie :)

      Delete
  3. te odcienie pięknie wpółgrają z kolorem Twojej tęczówki :)

    ReplyDelete
  4. Hmm makijaż delikatny :) Kolory kontrowersyjne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. taki ma być :) nie lubię mocnego makijażu oka, wolę podkreślić usta :) ale tymi intensywnymi kolorami można zrobić naprawdę mocny makijaż :)

      Delete
  5. Kolory zdecydowanie do Ciebie pasują :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :) cieszę się z tej trójeczki bardzo :) trafiony prezent!

      Delete
  6. Bardzo ładny, jesienny makijaż. Zestawienie kolorystyczne bardzo do mnie przemawia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) muszę przyznać, że w tej serii są naprawdę świetne zestaienia kolorystyczne :)
      z chęcią skusiłabym się na jeszcze jested zestaw :)

      Delete
  7. Świetnie wygląda ten makijaż oka! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...