Thursday, 29 October 2015

Soap & Glory : Sexy Mother Pucker Gloss Stick ♥ Pink - A - Boo.

Nie ma co ukrywać, że bardzo lubię produkty do ust w formie kredki. Lubię też produkty do ust Soap & Glory, dlatego z chęcią wrzuciłam do koszyczka ich nowy produkt - Sexy Mother Pucker Gloss Stick w wersji mini. Wybrałam odcień Pink - A - Boo.
Soap & Glory, Sexy Mother Pucker Gloss Stick ♥ Pink - A - Boo
Opakowanie zawiera jedynie 1.5g produktu i ma postać wykręcanej kredki. Mój odcień Pink - A - Boo to dzięwczęcy róż ze zrebrnym shimmerem. 
Soap & Glory, Sexy Mother Pucker Gloss Stick ♥ Pink - A - Boo
Pomadka gładko sunie po ustach. W efekcie usta są lekko zaróżowione i pięknie lśnią. Pomadka jest na ustach niesamowicie lekka i przyjemna. Usta są miękkie i nawilżone jak posmarowane balsamem nawilżającym. Trwałość efektu to średnio dwie godziny, po czym wszystko ściera się równomiernie. 
Soap & Glory, Sexy Mother Pucker Gloss Stick ♥ Pink - A - Boo
Do wyoboru jest jeszcze kilka odcieni, ale żaden więcej mi się nie spodobał. Koszt kredki w wersji mini to £3.50.

14 comments:

  1. o ja, chyba sobie kupię te kredeczki - idealny rozmiar na wypróbowanie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niedawno były na promocji "buy one get one half price" :) poluj :)

      Delete
    2. nawet bez promocji sie skuszę :D

      Delete
    3. Warto :) jesli się lubi takie niekryjące delikatesy :)

      Delete
  2. Ładnie u Ciebie wyglada, plus za nawilżenie!

    ReplyDelete
  3. Cmok, cmok :*
    kolorówka s&g jakoś zupełnie mnie nie kusi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cmok :)
      a mnie wręcz przeciwnie :) ale prawdę mówiąc znam jedynie produkty do ust.Inne komsmetyki mam w planach kupić, ale jakoś mi z tym schodzi i wciąż nic nie mam :)

      Delete
  4. Ja chyba jednak wole matowe wykończenie na ustach ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja generalnie również, ale czasami takie "niby nic, a jednak coś" do make up "no make up" idealnie się sprawdza :)

      Delete
  5. Wygląda jak bardzo rzadki błyszczyk, ostatnio stawiam na kremowe lub delikatnie matowe wykończenie :)
    Zapraszam na dwa rozdania!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozumiem ;) ja mam w kosmetyczce różne wykończenia ale też najbardziej lubię mat / satynę :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...