Monday, 26 October 2015

Top Shop : Lipstick ♥ Lovestruck.

Top Shop Lipstick ♥ Lovestruck
O pomadkach Top Shop już dawno słyszałam wiele dobrego. Długo mi było z nimi nie po drodze, a kiedy w końcu w moje ręce trafiła pomadka w odcieniu Lovestruck, od razu ją polubiłam. 

"Creamy finish lipstick to smooth, moisturise and nourish lips. Apply for fabulous colour and a moisturised finish. Wear alone or add gloss for extra shine" - możemy przeczytać opis pomadki na stronie Top Shop. Do wyboru mamy ponad 20 kolorów!
Top Shop Lipstick ♥ Lovestruck
Pomadkę kupujemy zapakowaną w kartonik. Sama pomadka ma opakowanie metalowe, a szata graficzna jest przyjemna - czarno biała.
Top Shop Lipstick ♥ Lovestruck
Lovestruck różowy róż. Kolejny odcień "my lips, but better", jednak nadaje im bardziej intensywnego malinowego różowego odcienia. Kolor wpisuje się idealnie w moje jesienne gusta. 
Top Shop Lipstick ♥ Lovestruck
Rzeczywiście pomadka jest bardzo kremowa i mocno napigmentowana. Bardzo przyjemnie sunie po ustach i zostawia na nich warstwę koloru. Jest kryjąca. Właściwościom pomadki nie mam nic do zarzucenia. Pomadka komfortowo się na ustach utrzymuje, usta są gładkie i nawilżone. Kolor schodzi z ust w miarę równomiernie, jednak różowy pigment pomadki wżera się w usta, i nawet po całkowitym zejściu pomadki z ust, usta są nadal zaróżowione. Pomadka przyjemnie i nienachalnie pachnie. Trwałość pomadki jest kilkugodzinna. Szminka w żaden sposób nie przyczynia się do wysuszenia moich ust, ale moje usta nie są w ogóle problematyczne. 

Cena pomadki to £8. Mam ochotę już od dawna na kolejny odcień - Naturist. Może kiedyś go kupię :)



8 comments:

  1. Lubię takie odcienie :) Opakowanie swoją drogą też jak najbardziej w moim guście... Tylko z dostępnością słabiutko :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. opakowanie zupełnie inne niż wszystkie :) nie mam nic podobnego :)

      Delete
  2. Też dużo dobrego słyszałam o kolorówce Top Shop, może kiedyś się skuszę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. powiem Ci, że widziałam kilka fajnych kosmetykówostatnio :) planuję się tam wybrać jeszcze raz, żeby na spokojnie sobie pooglądać :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...