Wednesday, 11 November 2015

Avon : Szminka powiększająca usta 3D ♥ Mad for Mauve.

Avon Szminka powiększająca usta 3D ♥ Mad for Mauve
Jak już Wam nie raz wspominałam, moja bliska koleżanka jest konsultantką Avon, dlatego mam możliwość kupna kosmetyków tej firmy taniej. Czasami korzystam z jej uprzejmości i zamawiam sobie coś do przetestowania, w nadziei, że trafię na coś fajnego. W jednym z katalogów trafiłam na Szminki powiększające usta 3D. Podobało mi się kilka odcieni, ale ostatecznie zamówiłam tylko jeden i wybrałam Mad For Mauve.
Avon Szminka powiększająca usta 3D ♥ Mad for Mauve
"Szminka powiększjąca usta 3D to szminka dająca efekt pełniejszych ust.
Zawiera SPF 15.
• nadaje ustom pełen wygląd, gładkość i jędrność
• pozostawia uczucie miękkości na ustach
• średni stopień krycia i satynowe wykończenie

Jak działa:
Formuła z kompleksem powiększającym 3D z retinolem, kolagenem i kofeiną. Retinol wypełnia linie ust, nadając im młodzieńczą gładkość. Kolagen stymuluje mikrokrążenie, optycznie powiększając usta i nadając im pełny kształt. Kofeina, granat i olejek jojoba ujędrniają usta, poprawiając ich elastyczność i intensywnie nawilżając. Zawiera filtr ochronny SPF 15."

Avon Szminka powiększająca usta 3D ♥ Mad for Mauve
Mad for Mauve to zgaszony chłodny róż. Zawiera srebrny shimmer. Na moich ustach daje efekt "my lips, but better". Nie jest to intensywny kolor. Kolor idealnie się wpisuje w moje jesienne nastroje, chociaż zamawiając ten odcień w ciemno, nie wiedziałam czego się tak naprawdę spodziewać. 

Opakowanie jest tradycyjne dla pomadek Avon. Od serii Ultra Colour rózni się jedynie kolorem. Tutaj opakowanie jest srebrne, oszronione, ale plastikowe. Bardzo lubię zapach pomadek Avon. Jest przyjemny, słodki ale nie irytujący. Pomadka ma przyjemną kremową konsystencję. Gładko sunie po ustach.  Nie jest to pomadka kryjąca, ale pokrywa usta kolorem i ładnie je podkreśla. Mój odcien, Mad for Mauve, sprawia, że usta nabierają ładnego chłodnego odcienia różu. Pomadka ma świetne właściwości wygładzające i nawilżające. Po aplikacji usta są gładkie, i to fajktycznie sprawia, że wyglądają na pełniejsze. Szminka otula usta jak balsam. Bardzo przyjemne uczucie. Kolor schodzi z ust równomiernie. Trwałość pomadki i koloru na ustach jest całkiem niezła, zazwyczaj po około trzech godzinach robię poprawki. Efekt na ustach nie jest matowy, ale nie jest też lśniący. Coś pomiędzy. 
Avon Szminka powiększająca usta 3D ♥ Mad for Mauve
Pomadka ma coś w sobie. Jest bardzo przyjemna w używaniu, łatwa w aplikacji, komfortowa w noszeniu, a kolor jest taki "mój". Sięgam po nią z przyjemnością. Podoba mi się jeszcze odcień Stolen Kiss i Pucker Up. Myślę, że to tylko kwestia czasu i odpowiedniej "ceny", i będą i one moje.


28 comments:

  1. Replies
    1. zgadzam się :) z tej serii kolory ogólnie są rewelacyjne!

      Delete
  2. ładny kolor i eleganckie opakowanie :) nie maja zle szminki z tego co pamietam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Avon ma bardzo dobre szminki, naprawdę polecam. Wprawdzie nie sprawdziła się u mnie pomadka z serii Ultmra Color Indulgence Lipstick, ale to pojedynczy przypadek :) bo cała reszta, którą mam lub miałam jest super!

      Delete
  3. Kolor jest jest śliczny, sama poluje teraz na cos w tym stylu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. obecnie w polskim Avon jest ta pomadka w promocji :) mozesz się przyjrzec, jak Cie interesuje :)
      u Turkusoowej jest post ze swatchami wszystkich odcieni z tej serii :) polecam zajrzec, jak nie widziałas:)

      Delete
  4. Po przetestowaniu wszystkich próbek wahałam się nad tym odcieniem,ale w końcu wybrałam Stolen Kisses :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stolen Kisses jest przepiękna! bardzo chcę ją mieć <3

      Delete
  5. dla mnie ten kolor byłby zdecydowanie zbyt chłodny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) kochana są inne fajne odcienie :)
      ale nie namawiam, bo u Ciebie ostatnio tyle nowości pomadkowych!

      Delete
  6. Wydaje mi się, że mam taką samą szminkę, także jestem z niej zadowolona :)

    ReplyDelete
  7. Chyba bardzo lubisz takie odcienie, co? To dobrze, bo świetnie w nich wyglądasz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah aż tak widać? :) takie odcienie należą do moich ulubionych :) oj tak!

      Delete
    2. Widać :D ja lubie takie kolory ale wydaje mi się, że wyglądają na mnie mdło.

      Delete
  8. mnie na powiększeniu nie zależy ale ładnie ten kolor wygląda na ustach

    ReplyDelete
    Replies
    1. obietnice powiększenia ust należy traktować z przymrużeniem oka :) ale tutaj kolor ładnie się na ustach rozkłada i rzeczywiście usta wyglądają na pełniejsze :)

      Delete
  9. Trochę nie mój kolor, ale wydaje się fajna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. paleta kolorów jest świetna, jest w czym wybierać :)

      Delete
  10. Dawno nie miałam nic z Avonu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam bardzo łatwy dostęp, więc czasami mi coś wpadnie w rączki :)

      Delete
  11. Sliczny odcien, uwielbiam takie zgaszone roze :)

    ReplyDelete
  12. Zamówiłam kilka próbek, ale jeszcze nie używałam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciekawe, który kolor Ci najbardziej się spodoba i czy w ogóle pomadka Ci przypadnie do gustu :)

      Delete
  13. Uwielbiam produkty do ust, które powiększają usta i mam swojego ulubieńca w Avonie właśnie i są to błyszczyki plump pout:). Póki co nie znalazłam nic lepszego wśród kosmetyków wysokopółkowych.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...