Monday, 16 November 2015

Bourjois : 123 Perfect CC Eye Cream.

Na moim blogu miałyście juz okazję poczytać o dwóch korektorach BB pod oczy : L`Oreal : Nude Magique BB Concealer oraz Garnier : BB Eye Cream Roll On. Oba przypadły mi do gustu i polubiłam je. A co powiecie na CC Eye Cream?
Bourjois 123 Perfect CC Eye Cream
Bourjois 123 Perfect CC Eye Cream pojawił się w drogeriach w zeszłym roku wraz z Bourjois : 123 Perfect CC Cream. Moja ciekawość tego produktu zwyciężyła, mimo, że miałam w domu innego "podocznego" korektorowego ulubieńca, i dodatkowo kilka innych otwartych i czekających na zużycie korektorów. Wybrałam dla siebie odcień 22 Light Beige, który okazał się ładnym, nie za zóltym i nie za różowym odcieniem. 

Producent tak opisuje swój produkt :
" Rozświetlający pielęgnujący korektor dla efektu wypoczętych oczu.
Działanie pielęgnacyjne kremu pod oczy + korygowanie kolorytu cery korektora!
Korektor jest dostępny w 3 odcieniach : 21 Ivory, 22 Light Beige oraz 23 Golden Beige. 
Mocno pielęgnująca formuła i gładki silikonowy aplikator:
  • Maskuje niedoskonałości i cienie pod oczami
  • Wygładza zmarszczki i drobne bruzdy
  • Likwiduje worki pod oczami
Nie pozostaje w załamaniach i zagłębieniach wokół oczu.
Działanie pielęgnacyjne i lekka formuła zostawia skórę odżywioną i miękką
  • Nawilżenie 24h
  • Filtr SPF 15
Efekt: rozświetlone, wypoczęte spojrzenie, gładka skóra".

Bourjois 123 Perfect CC Eye Cream
Korektor ma postać pisaka zakończoego silikonowym aplikatorem. Produkt trzeba ze środka wykręcać, ale całe urządzenie działa bez problemu i nigdy nie zdarzyło mi się korektora za dużo wykręcic. Silikonowym aplikatorem robię kilka kropek pod oczami i rozcieram korektor pędzelkiem lub lekko wklepuję palcami. Efekt jest świetny. W moim przypadku obietnice producenta są jak najbardziej spełnione. Korektor rozświetla, wygładza drobne zmarszczki, nawilża, sprawia, że opuchnięcia są mniej widoczne i przykrywa ewentualne zasinienia. Nie mam dużego problemu z sińcami pod oczami, moim głównym problemem są opuchnięcia i worki, ale mam w dolinie łez jedno pękniete naczynko, dość widoczne, a ten korektor radzi sobie świetnie z jego ukryciem. Korektor ma bardzo przyjemną miękką nawilżającą konsystencję. Ładnie stapia się ze skórą, sprawia, że jest ona nawilżona. Korektor nie ciemnieje w ciągu dnia, nie waży się, nie wchodzi w załamania skóry. Jest bardzo komfortowy w noszeniu. Trwałość produktu jest wyśmienita, pozostaje na miejscu aż do demakijażu. Korektor ma stosunkowo małą pojemność, bo tylko 1.5ml! Jednak jest to produkt bardzo wydajny, wystarczy w moim przypadku jego niewielka ilość pod oczy, więc opakowanie wystarcza mi na około  dwa miesiące prawie codziennego używania (prawie, ponieważ lubie używać też inne korektory, które się sprawdzaja, a tego mi czasami zwyczajnie szkoda użyć, by wyjść jedynie na spacer).

Od wielu miesięcy mam w kosmetyczce ten korektor, a obecnie mam już trzecie opakowanie i na pewno będzie ich więcej.  Bourjois 123 Perfect CC Eye Cream jest najlepszym drogeryjnym korektorem, jaki trafił do mojej kosmetyczki. Wcześniej myślałam, że nie znajdę nic lepszego niż L`Oreal Lumi Magique Concealer, jednak myliłam się. Bardziej odpowiada mi konsystencja, forma, i działanie Bourjois 123 Perfect CC Eye Cream. 

Znacie ten produkt? 
Cena regularna Bourjois 123 Perfect CC Eye Cream to £7.99.

Ingredients AQUA (WATER), DIMETHICONE, CAPRYLYL METHICONE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, PEG-10 DIMETHICONE, PROPANEDIOL, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, SACCHARIDE ISOMERATE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, SODIUM POTASSIUM ALUMINUM SILICATE, PHENOXYETHANOL, SODIUM CHLORIDE, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE, BIS-PEG/PPG-14/14 DIMETHICONE, PROPYLENE CARBONATE, SILICA, PARFUM (FRAGRANCE), TOCOPHERYL ACETATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, ALUMINUM HYDROXIDE, PANTHENOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, LYSOLECITHIN, CITRIC ACID, SODIUM CITRATE, BHT, PEG/PPG-18/18 DIMETHICONE, AMYL CINNAMAL, PHENETHYL ALCOHOL, PANTOLACTONE, TOCOPHEROL, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE. [+/- (MAY CONTAIN): CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), MICA, CI 77007 (ULTRAMARINES)]. 13BMT005 - 1

14 comments:

  1. Przeczytałam "ice cream" ;) muszę się mu kiedyś przyjrzeć :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      jeśli szukasz lekkiego korektora nailżającego i rozświetlającego pod oczy, to warto się mu przyjrzeć :)

      Delete
  2. Kurcze, korektora nie znam, ale kiedyś skusiłam się na krem CC z tej serii i robił ciastko na twarzy:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja ten krem CC bardzo lubię :) wprawdzie na mojej tłustej cerze nie trzyma się długo, ale lubię go używać, kiedy moja cera odmawia współpracy z podkładami matującymi czy longlasting :) ten CC to taka miła dla skóry odmiana :)

      Delete
  3. Chciałabym go wypróbować, ale na razie muszę pozużywać to, co mam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. skąd ja to znam :) całe szczęście u mnie korektory idą jak woda :)

      Delete
  4. nie znam, ale dam mu kiedyś szansę :)

    ReplyDelete
  5. Nie próbowałam ale opinie ma różne

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma różne opinie, to prawda:) zależy co kto potrzebuje i lubi. Dla mnie za ciężkie są korektory kryjace np Collection Longlasting, zdecydowanie wolę mniej kryjące, bardzej nawilżające i kremowe :) stąd korektory rozświetlające, bb czy cc bardzo lubię :)

      Delete
  6. Pierwsze slysze ;) Te pisakowe korektory zawsze maja takie male pojemnosci... Dlatego tez ich nie kupuje, wole miec te wieksze w tubkach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mają małe pojemności, to prawda :) ale te pisakowe są przeważnie nawilżające, rozświetlające, czyli moje ulubione :)

      Delete
  7. Pierwsze widzę ;) muszę przyjrzeć się szafie Bourjois ale powiem Ci, że teraz w Superdrug mamy szafę MUR i MUA i tylko tam ostatnio zaglądam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. majá jakie fajne korektory? lekkie nawilajáce rozwietlajáce? w pisaku? cos polecasz? :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...