Wednesday, 25 November 2015

Clinique : Dramatically Different Moisturizing Gel.

Kiedy mój ulubiony krem do twarzy Vichy Normaderm Anti Age dobił dna, postanowiłam sięgnąć po coś innego. Włożyłam rękę do pudełka z zapasami kremów do twarzy i wylosował mi się krem żel Clinique do cery mieszanej i tłustej Dramatically Different Moisturizing Gel. Pomyślałam sobie wtedy, że nawet całkiem fajnie, coś lekkiego na lato. Nie jest to moja pierwsza przygoda z tym produktem, ponieważ w ciągu kilku lat zużyłam już kilka opakowań. Nie jest to może mój krem ideał i moja cera ma też inne potrzeby niż 8 lat temu, kiedy sięgnęłam po ten produkt po raz pierwszy, ale lubię ten krem i moja cera też dobrze na niego reaguje.
Clinique : Dramatically Different Moisturizing Gel
Krem pochodzi z serii trzech kroków Clinique i jest już z tych trzech kroków krokiem ostatnim, czyli nawilżaniem. Osobiście nigdy nie miałam produktów do dwóch pierwszych kroków (oczyszczanie i złuszczanie). Nawilżający „napój” stworzony przez dermatologów Clinique, aby zapewnić optymalne nawilżenie. Skóra staje się gładka i sprężysta w dotyku, emanuje zdrowym blaskiem. Formuła beztłuszczowa. Emulsja przeznaczona jest dla suchych typów skóry, forma żelowa idealnie sprawdzi się na skórze od mieszanej aż po tłustą." - tak opisuje swój produkt Clinique.
Clinique : Dramatically Different Moisturizing Gel
Opakowanie 50 ml to miękka, wygodna i odkręcana tubka. Kiedyś miałam większe opakowanie tego kremu i wtedy miałam doczynienia z wygodniejszą pompką.  Krem ma przyjemny pastelowy żółty odcień. Konsystencja kremu jest lekka i żelowa. Wchłania się natychmiast. Stanowi świetną bazę pod podkłady i pudry mineralne. Jeśli chodzi o właściwości nawilżające kremu to jestem z nich bardzo zadowolona. Krem utrzymuje świetne nawilżenie cery w ciągu dnia. Jednocześnie jest bardzo lekki, przez co świetnie się sprawdził przy wyższaj temperaturze latem. Pod krem oczywiście aplikuję serum do twarzy, ponieważ nie wyobrażam sobie bez serum mojej pielęgnacji. Mam już dawno skończone trzydzieści lat, więc samo nawilżanie cery to już dla mnie za mało. Krem nigdy mnie nie zapchał i moja przetłuszczająca się cera dobrze na niego reaguje.
Clinique : Dramatically Different Moisturizing Gel
Czy kupię ten krem ponownie? Chyba już nie. Lubię ten krem bardzo i z chęcią bym do niego kiedyś znów wróciła. Jednak jest to dobry nawilżajacy krem, ale do młodszych cer. Samo dobre nawilżenie cery w moim przypadku to już za mało i powinnam oczekiwać i wymagać od swojego kremu na dzień czegoś więcej. 

Znacie produkty Dramatically Different Moisturizing od Clinique?



8 comments:

  1. ja z jakiegoś powodu nie ufam pielęgnacji tej marki

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja właściwie znam tylko dwa produkty :) ten krem i All About Eyes Rich :)

      Delete
  2. Nie miałam,ale ja też mam skórę +30 więc pewnie byłby też dla mnie za słaby :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w "naszym wieku" już trzeba coś mocniejszego ;)

      Delete
  3. Coś miałam z tej serii, ale czy to..

    ReplyDelete
    Replies
    1. czyli nic specjalnego, inaczej bys zapamiętała :)

      Delete
  4. Nie miałam nigdy produktów Clinique, choć wiem, że wiele osób je sobie chwali ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja dużego doświadczenia z kosmetykami Clinique nie mam, ale wrażenie z kilku które uzywałam jest ok :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...