Thursday, 19 November 2015

Inglot : Soft Matte, Oddychający lakier do paznokci ♥ 506.

Inglot Soft Matte, Oddychający lakier do paznokci ♥ 506
Kilka miesięcy temu pokazywałam Wam lakier Inglot z serii Soft Matte w odcieniu 508. Dzisiaj przyszła pora na drugi odcień, który posiadam - 506.
Inglot Soft Matte, Oddychający lakier do paznokci ♥ 506
Tutaj mamy doczynienia z dziewczęcym pastelowym różem. Tak jak odcień 508, 506 ma kremową i przyjemną konsystencję, jednak do pełnego krycia potrzebuję aż 3 cienkich warstw, przy dwóch widać na paznokciach prześwity. Lakier bardzo szybko jednak zasycha, nawet przy trzech warstwach, więc ta "wada" mi w niczym nie przeszkadza. Bardzo lubię pędzelek w tej serii, jest wygodny i poręczny, co bardzo ułatwia malowanie. Trwałość lakieru na moich miękkich paznokciach to standardowo 2 dni. Efekt na paznokciach jest również bardziej satynowy niż matowy, bardzo przyjemny.

Tak kolor prezentuje się na moich paznokciach. Ostatnio są naprawdę w kiepskiej formie i muszę je krótko przycinać.
Inglot Soft Matte, Oddychający lakier do paznokci ♥ 506
Lubicie taki efekt?

10 comments:

  1. Przyjemny kolor ;) ta seria ciekawi mnie od jakiegoś czasu, choć nie wierzę za bardzo w to 'oddychanie' :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to oddychanie to jak powiekszanie w blyszcyzkach czy wyszczuplanie w balsamach :D

      Delete
  2. Sliczny odcien - slyszalam, ze generalnie lakiery Inglot sa fajne... JAk bede w Pl to je obadam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam jedynie dwa z tej serii matowej, więc się nie mogę wypowiedzieć, ale wydają mi się ogólnie dość drogie.

      Delete
  3. ŚLICZNY KOLOREK TAKI DELIKATNY JAK LUBIĘ

    ReplyDelete
    Replies
    1. cieszę się, że Ci się podoba :) jest to kolor raczej budzący symaptię :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...