Saturday, 7 November 2015

Mac : Patentpolish Lip Pencil ♥ Fearless.

Mac, Patentpolish Lip Pencil ♥ Fearless
Dzisiaj mam dla Was post o mojej pierwszej pomadce w kredce od Mac -  Patentpolish Lip Pencil w odcieniu Fearless. Dostałam go od mamy i zakochałam się w produkcie i kolorze od razu.
Mac, Patentpolish Lip Pencil ♥ Fearless
Fearless jest opisany na stronie Mac jako głęboki niebieski róż. Dodałabym do tego jeszcze odrobinę fuksji.
Mac, Patentpolish Lip Pencil ♥ Fearless
Właściwości kredki są świetne. Nadaje ona ustom natychmiastowy kolor (choć nie jest to kredka kryjąca) oraz połysk. Kolor rozprowadza się równomiernie i tak samo znika z ust po około 3 godzinach. Sztyft przyjemnie sunie po ustach, otula je jak balsam. Zapach kredki, budyniowo waniliowy dodatkowo uprzyjemnia aplikację.
Mac, Patentpolish Lip Pencil ♥ Fearless
Uwielbiam te produkty Mac, z chęcią przygarnęłabym wszystkie odcienie :) Jeśli przeoczyliście post, w którym pokazywałam inny odcień tego produktu, to zapraszam tutaj Mac : Patentpolish Lip Pencil ♥ Kittenish

15 comments:

  1. Ty masz chyba milion tych pomadek! Wygląda bardzo soczyście:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i bardzo dobrze! osobiście uwielbiam pomadkowe wpisy :)

      Delete
    2. milion to moze nie, ale mam jeszcze sporo do pokazania :)
      ja też bardzo lubie pomadkowe wpisy czytac :)

      Delete
    3. Przecież nie mówię, że źle:D każdy ma swojego bzika:D

      Delete
    4. ;) cóż poradzić :) nawet nie próbuję z tym walczyć :P

      Delete
  2. prezentuje się bardzo przyjemnnie :)

    ReplyDelete
  3. Wszystkie pomadki wyglądają na Tobie mega całuśnie :*

    ReplyDelete
  4. Slicznosci! :) Ladna ma pigmentacje, jak po raz pierwszy uslyszalam o tych kredkach to myslalam, ze beda takie bardzo delikatne, a tu prosze ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. myslę, że to też zależy od koloru, bo nie jest to pigmentacja jak np pomadki Matte :) ale kolor jest i ładny polysk :)
      jakbym miała wybrać moją ulubioną pomadkę w kredce to na pewno byłby to Patentpolish :)

      Delete
  5. Nigdy nie miałam nic z MAC buu...może taką kredeczkę bym kupiła? :D tylko jak dla mnie to delikatniejszy odcień :)

    ReplyDelete
  6. Hmm mam dostep do ksometyków MAC na co dzień i jesli chodzi o te produkty to myslę, że można zastąpić tańszymi :) JEdnak jakośc jest dobra :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :) ja jednak uważam pomadki Mac za wyśmienite i tańsze produkty ich mi nie zastąpią, a jak widać pomadek u mnie wiele róznego rodzaju :) to samo róże :) a co do innych produktów mogę się z Toba zgodzić :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...