Friday, 6 November 2015

Rimmel : Salon Pro, Kate Moss ♥ 227 New Romantic.

Rimmel , Salon Pro Kate ♥ 227 New Romantic
Lakierów Rimmel z serii Salon Pro posiadam kilka. Niestety większość kolorów, które posiadam są słabo kryjące i do pomalowania paznokci potrzebuję trzech lub czterech warstw. Z jakiegoś powodu mnie to nie niechęca, choć doprowadza do szału czasami, i nadal w sklepie zerkam w stronę tych lakierów. Dosyć niedawno w moje ręce wpadł śliczny biały lakier Essie, który idealnie się sprawdza do końcówek paznokci w francuskim manicure, ale nie posiadałam żadnego różowego lakieru, by taki manicure wykonać. W drogerii wybrałam w tym celu właśnie Rimmel Salon Pro Kate w kolorze New Romantic.
Rimmel , Salon Pro Kate ♥ 227 New Romantic
Okazało się jednak, że New Romantic w ogóle się do francuskiego manicure nie nadaje, ale świetnie wygląda na paznokciach sam :) Tak dziewczęco, romantycznie. Lakier zawiera w sobie delikatny srebrny shimmer, więc nie jest to gładki kremowy róż. 
Rimmel , Salon Pro Kate ♥ 227 New Romantic
Lakier ma bardzo wygodny szeroki pędzelek. Do pełnego krycia paznokcia potrzebuję trzech warstw, ale jeśli nałoże na niego wysuszający top, to całkiem szybko wysycha, więc nie jest źle. Lakier na moich kiepskich i cienkich paznokciach utrzymuje się standardowo dwa dni i zaczyna odpryskiwać.




10 comments:

  1. Miałam kiedyś lakier z tej serii, ale nie pamietam odcienia. Dwa dni to trochę krótko :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. no niestety to wina moich paznokci, na nich nic sie nie chce trzymac :(
      dwa dni, kazdy lakier i wsio.

      Delete
  2. Szkoda że tak krótko się trzyma, mam lakiery Rimmel z innych serii i są bardzo dobre.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to wina moich paznokci, na nich lakiery sie nie chca trzymac. Dwa dni to i tak sporo, bo mam lakiery, ktore odpryskują z moich panzokci w ciagu kilku godzin :(
      w sumie te dwa dni az mi tak bardzo nie przeszkadzaja, bardzo lubie malowac paznokcie i zmieniac lakiery :)

      Delete
  3. Trzy warstwy i dwa dni... Słabo

    ReplyDelete
    Replies
    1. słabe paznokcie niestety, tak już z nimi mam :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...