Tuesday, 15 December 2015

Kiko : Smart Lipstick ♥ 917 Mauve Pink.


Kiedy udało mi się wejść w pośpiechu do sklepu Kiko, spędziłam tam może 5 minut i w ciemno chwyciłam kilka produktów. Nie miałam czasu wszystkiego sobie obejrzeć, dotknąć i porównać.  Capnęłam szybko jedną pomadkę, która jako pierwsza mi się akurat spodobała. Padło na pomadkę Smart Lipstick w odcieniu 917 Mauve Pink.  Jest to pomadka z najbardziej podstawowej i najtańszej serii pomadek Kiko. 
Kiko, Smart Lipstick ♥ 917 Mauve Pink
„Smart Lipstick to bogata pomadka odżywiająca usta. Daje intensywny kolor i pełen komfort. Bogata i odżywcza konsystencja, łatwa w nakładaniu i bardzo jedwabista. Bardzo duża sensoryczność i miękka konsystencja uprzyjemniają moment aplikacji, któremu towarzyszy uczucie komfortu. Dzięki końcówce w kształcie kropli, kolor z łatwością rozprowadza się i natychmiast przylega do ust, nadając im precyzyjny kształt. Możliwość stopniowania intensywności koloru pozwala na kontrolę wykończenia oraz uzyskanie natychmiastowego, intensywnego odcienia, który długo utrzymuje się na ustach.
Połączenie w formule składników najnowszej generacji zapewnia komfortową, aksamitną i zmiękczającą konsystencję. Polimery o bardzo dużej świetlistości zapewniają czysty kolor, pełen blasku, podczas gdy delikatny aromat waniliowy dodatkowo uprzyjemnia aplikację.
Design jest prosty i elegancki, zarówno w kolorach, jak i w liniach. Ergonomiczna forma zakrętki, z wgłębieniem w górnej części, ułatwia zamkniecie pomadki. 
Dostępna w 24 kolorach, od naturalnych i delikatnych, po żywe i wibrujące, z 3 ‏różnymi wykończeniami: kryjącym, satynowym i perłowym. Hipoalergiczna - specjalnie opracowana formuła dla zminimalizowania ryzyka alergii. Nie zawiera parabenów.” – tak opisuje swój product producent na Kiko pl.
Kiko, Smart Lipstick ♥ 917 Mauve Pink
Pomadka ma proste, ale rzeczywiście eleganckie opakowanie. Czarny mat. Pomadka ma przyjemny budyniowy zapach. Konsystencja pomadki jest kremowa, a sztyft przyjemnie sunie po ustach równomiernie pokrywając je kolorem. Krycie pomadki jest świetne, kolor ładnie się rozprowadza. Trwałość pomadki na moich ustach to około trzy godziny. Kolor znika z ust równomiernie. Pomadka jest bardzo komfortowa w noszeniu, na ustach właściwie niewyczuwalna. W żaden sposób nie przyczyniła się do pogorszenia stanu moich ust. 
Kiko, Smart Lipstick ♥ 917 Mauve Pink

917 Mauve Pink to bardzo przyjemny zgaszony chłodny róż. Taki odcień „my lips, but better”. Zawiera delikatny złoty shimmer. Efekt na ustach jest subtelny, ale przez shimmer nie jest to efekt matowy. Podoba mi się ogromnie. Lubię bardzo połączenie różu i złota na ustach. Kolor jest tak bezpieczny, że bez problemu mogę go aplikować na usta bez pomocy lusterka. 
Kiko, Smart Lipstick ♥ 917 Mauve Pink
W przypadku tej pomadki i jej koloru (biorąc pod uwagę moje szybkie zakupy w sklepie) miałam dużo szczęścia, ponieważ okazała się strzałem w dziesiątkę. Narobiła mi jednak ochoty na więcej kolorów, więc planuję ponownie jechać do sklepu i na spokojnie sobie ogarnąć cały asortyment Kiko. Ceny produktów są naprawdę przystępne!

14 comments:

  1. ja miałam tylko pielęgnacyjną, ale niestety słaba była:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :)
      ja się cieszę, że trafiłam na fajną pomadkę i nie zraziłam się do tej firmy :)

      Delete
  2. Replies
    1. cieszę się, że Ci się podoba :)

      Delete
  3. Replies
    1. dziękuję :) przyznam szczerze, że sama byłam zaskoczona tą pomadką, nie spodziewałam się po niej wiele :)

      Delete
  4. Replies
    1. świetny na codzień, kiedy nie ma się pomysłu na makijaż - czyli u mnie większość dni : )

      Delete
  5. Bardzo polubiłam kosmetyki Kiko i powolutku poznaję kolejne produkty marki. Cieszę się bardzo, że marka tak prężnie się rozwija i jest dostępna w coraz to większej ilości miejsc na świecie :) Kolor szminki jest bajeczny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja się cieszę, że dotarła ona do Anglii, i do mojego miasta tym bardziej :) wprawdzie sklep na drugim końcu miasta, ale jest :) mam nadzieję, że trafie na więcej fajnych kosmetyków!

      Delete
  6. W sztyfcie nie wpadła mi w oko ale na Twoich ustach wygląba obłędnie :)

    ReplyDelete
  7. Lubię produkty do ust Kiko, ale z tej serii jeszcze nic nie mam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jestem ciekawa pomadek z innych serii. Muszę koniecznie wypróbować też te w kredce ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...