Monday, 7 December 2015

Mikołajki 2015 :)

Pochwalę się, a co :) Do mnie również Mikołaj zapukał! Najpierw przyniósł paczuszkę od Kingi, z zawartością cudną bardzo, że aż sobie usiadłam z wrażenia jak zobaczyłam zawartość. W paczuszcze była pomadka Rimmel, eyebrow stylist od Wibo, płynny kamuflaż i róż Catrice, odżywkę do skórek i paznokci oraz produkty do twarzy Pharmaceris. Dziękuję Ci kochana bardzo, sprawiłaś mi ogromną przyjemność wszystkimi produktami, tym bardziej, że przytargałaś je dla mnie z Polski!
Mikołajki 2015
Dodatkowo Mikołaj mnie uszczęśliwił produktami do ust NYX i kremem do twarzy Lush :)
Mikołajki 2015
 A jak Wasze Mikołajki?

13 comments:

  1. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z Pharmaceris:) No i z reszty też:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. też mam taką nadzieję :)większośćz nich ma świetne recenzje :)

      Delete
  2. U mnie Mikołaj był,ale bardziej zainwestował w przedmioty dekorujące mieszkanie, ale również się z nich cieszę:) Twój Mikołaj był w tym roku naprawdę bogaty i miał świetny gust:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. przedmioty do domu u mnie też zawsze mile widziane :) ale tak się składa, że ostatnio obkupiłam się sama w dekoracje na Święta

      dokładnie, bardzo bogaty :) prezenty trafione :)

      Delete
  3. mój Mikołaj (ciuchy z Asos) jeszcze nie doszedł :) ale cierpliwie czekam :)
    zabrałam się dziś za pomadkę od Ciebie. póki co widzę, że jest przyjemnie kremowa, dobrze napigmentowana, a kolor do mnie bardzo pasuje :* w ogóle w dzisiejszym makijażu mam na sobie wszystkie MACzki od Ciebie :)

    mam nadzieję, że kosmetyki się sprawdzą :) sobie też kupiłam kamuflaż Catrice, ale na razie nie próbowałam. różu tej marki nie znam, ale tak ładnie wyglądał w drogerii, więc mam nadzieję, że okaże się dobry :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. poczta ciężko teraz pracuje :) do mnie dziś Royal Mail zapukał do drzwi po 19!
      gdyby nie to, że moją dietę kilka tygodni temu szlag trafił, to pewnie też coś z ciuszków by się pojawiło,a tak...

      o, to super! bardzo się cieszę! :)

      u mnie kamuflaż i tusz do brwi muszą na razie poczekać na swoją kolej, ale nie mogę się ich doczekać :) za Pharmaceris się wkrótce wezmę, bo właśnie denkuję obecną pielęgnację
      róż dzisiaj użyłam, i kolor jest preśliczny. Trochę kiepsko z trwałością, ale popróbuję na różnych podkładach i pudrach, bo dzisiaj generalnie mój makijaż się nie chciał wyjątkowo długo na twarzy trzymać :/ na pewno dam o nim więcej znać :)

      Delete
    2. oby okazal sie trwalszy i niech się dobrze nosi :*

      Delete
  4. Produkty Pharmaceris są świetne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. idą wkrótce w ruch :) całe szczęście obecna pielęgnacja twarzy mi się kończy, więc będę się mogła za Pharmaceris zabarać :P

      Delete
  5. Nie ukrywam, że gromadki NYX po cichu Ci zazdroszczę :) Miałaś bardzo hojnego Mikołaja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. skromnie powiem - jest czego! :) całe szczęście, że kosmtyki NYX dotarły do UK i można bezproblemowo kupić online w jednej z popularnych drogerii :) pewnie wkrótce będzie szafa w sklepie stacjonarnym!
      Mam jeszcze kilka rzeczy upatrzonych do wypróbowania, ale to z czasem :)
      Mikołaj był świetny w tym roku, aż wstyd się przyznać, taka stara baba ze mnie a cieszy się jak dziecko hah :)

      Delete
  6. Ciekawi mnie ta seria Pharmaceris T, prędzel czy później się na coś skuszę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. opinie ma świetne :) zobaczymy, na pewno dam znać jak się spisują :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...