Tuesday, 22 December 2015

Wibo : Pomadka Lips to Kiss ♥ 1.

"Szminka w kredce Wibo LIPS TO KISS to kosmetyk nowej generacji. Jest doskonałym połączeniem wyrazistego koloru z maksymalnym nawilżeniem ust. Innowacyjna formuła utrzymuje trwały kolor na ustach przez wiele godzin zapewniając długotrwały i olśniewający efekt. Nie wymaga temperowania i jest dostępna w 4 wariantach kolorystycznych."
Wibo,  Pomadka Lips to Kiss ♥ 1
Pomadka jest dostępna w 4 odcieniach, a ja skusiłam się na dwa. Dzisiejszy post jest zatem o jednej z nich, odcieniu numer 1.
Wibo,  Pomadka Lips to Kiss ♥ 1
Numer 1 to ciepły nudziakowy róż. Na moich ustach robi się trochę bardziej chłodny niż jest w opakowaniu.
Wibo,  Pomadka Lips to Kiss ♥ 1
Pomadka ma postać wykręcanej kredki. Nie trzeba jej temperować. Opakowanie jest plastikowe i kolory opakowania całkiem nieżle oddają prawdziwy kolor pomadki. Konsystencja sztyftu jest dość sucha, ale nie stanowi to problemu podczas aplikacji na usta. Kształt sztyftu jest bardzo wygodny i dzięki niemu można fajnie obrysować nim usta i wypełnić je kolorem. Kolor rozprowadza się na ustach równomiernie, by po chwili zacząc się zbijać i zbierać w nierównościach ust. Zresztą zobaczcie same jaki jest efekt na ustah. Dla mnie zupełnie nie do przyjęcia. Z tego też powodu nie wiem jaka jest trwałość tej pomadki, ponieważ robiłam do niej kilka podejść i za każdym razem musiałam ją z ust  po chwili zetrzeć. Lips to kiss? No nie sądzę, by ktokolwiek chciałby je całować ...
Wibo,  Pomadka Lips to Kiss ♥ 1
Nie polecam. Już dawno nie miałam tak kiepskiej pomadki i przykro mi, ale będę musiała ją umieścić w koszu na śmieci. Jeśli macie ochotę na fajną pomadkę od Wibo, to polecam Wibo : Red Rose Lips Satynowa pomadka do ust.

13 comments:

  1. Replies
    1. szkoda, spodziewałam się czegoś lepszego

      Delete
  2. Replies
    1. kolor bardzo mi się podoba, dlatego kupiłam tą kredkę

      Delete
  3. Kiepsko, że okazała się bublem ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kredka ma krótką datę ważności, bo tylko 6mcy, ale ona nie jest jeszcze przeterminowana a efekt od samego początku jest właśnie taki

      Delete
  4. Ojej, ta kredka to jakieś nieporozumienie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety, dobrze, że nie kosztowała wiele

      Delete
  5. Ojj szkoda ze sie nie sprawdzil ;/
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...