Sunday, 10 January 2016

Mac : Fearie Whispers, Lipstick ♥ Sparkle of Magic.

Kiedy pierwszy raz zobaczyłam zapowiedź kolekcji Mac Fearie Whispers, nie zrobiła ona na mnie większego wrażenia. 

Producent tak opisuje swoją kolekcję:
"Uwolnij swoją niewinność. Wejdź w nową porę roku wraz z magicznymi kolorami zainspirowanymi tajemniczym i niezwykłym światem baśni. Zalotnie trzepiąc oczami przystrojonymi w nowe Foiled Shadow o połyskujących lub matowych wykończeniach, które iskrzą jak poranna mgła. Lekkie róże do policzków rozświetlą twój dzień otulając cię delikatnym blaskiem. Rzuć urok metaliczno różowym lakierem do paznokci i perłowym beżem na ustach, roztaczając wokół siebie blask i szyk od nocy aż do wschodu słońca."
Mac, Fearie Whispers, Lipstick ♥ Sparkle of Magic
Przyznam szczerze, że foliowe cienie są przepiekne, ale nie dla mnie. Spodobał mi się róż Cheek Pollen i planowałam go sobie zamówić, ale byłam rozczarowana pomadkami z tej kolekcji, ponieważ nie ma w niej nic w odcieniach chłodnego różu lub różu nude, jakie lubię najbardziej. Cała kolekcja jest utrzymana w dość ciepłej tonacji. Koniec końcem im wiecej było zdjęć tej kolekcji w internecie, tym bardziej podobała mi się pomadka w odcieniu Sparkle of Magic, a coraz mniej róż. Jak się pewnie już domyślacie, ostatecznie zagościła u mnie pomadka :)
Mac, Fearie Whispers, Lipstick ♥ Sparkle of Magic
Sparkle of Magic ma wykończenie frost. Kolor jest opisany jako "dirty orange nude".  Zawiera złoty shimmer. I rzeczywiście, jest to przybrudzony pomarańczowy nudziak. Trochę nie na obecną porę roku, ale latem będzie idealny!
Mac, Fearie Whispers, Lipstick ♥ Sparkle of Magic
Właściwości pomadki są świetne. Wprawdzie wykończenie "frost" nie należy do moich ulubionych, jednak ten złoty shimmer wygląda na ustach przepięknie. Rewelacyjnie odbija światło. Sprawia, że usta wygladają na pełniejsze. Pomadka jest dobrze napigmentowana i kolor równomiernie na ustach się rozprowadza. Nie jest to jednak pomadka mocno kryjąca. Trwałość pomadki na moich ustach to średnio 3 godziny, po czym pomału na ustach zanika wraz z shimmerem.
Mac, Fearie Whispers, Lipstick ♥ Sparkle of Magic
Jak się Wam podoba? Co myślicie o całej kolekcji?



10 comments:

  1. Nie jest to kolor dla mnie, ale nie powiem, u Ciebie bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :)
      gdybym nie smarowała się teraz samoopalaczem to też nie polubiłabym się z tym kolorem :)

      Delete
  2. Bardzo sympatyczny kolor, taki na codzień w sam dla mnie :)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. rzeczywiście kolor świetny na dzień :)

      Delete
  3. Pomadka z Mac'a to mój plan zakupowy na ten rok, ale cała paleta kolorystyczna jest tak piękna, że nie wiem czy do końca roku zdołam się na którąś zdecydować... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. powodzenia! zastanów się dobrze nad wykończeniem pomadki zależnie od tego, czego w pomadce szukasz. Inaczej możesz się zrazić do tych pomadek :) jak wybierzesz odpowiednie to będziesz chciała tych pomadek wiecej i więcej :)

      Delete
  4. Ja jeszcze nie wiem na czym dokładnie polegają różnice między poszczególnymi wykończeniami i jak one się mają do trwałości, ale kiedyś to ogarnę:). Póki co mam wersję matową i cremesheen. W każdej szmince frost są złote drobinki czy mają też srebrne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sparkle of magic to chyba moja jedyna Frost ze złotymi, pozostałe co mam mają srebrne.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...