Thursday, 7 January 2016

Mac : Frost Eyeshadow ♥ Vex.

Mac, Frost Eyeshadow ♥ Vex
Dawno już na moim blogu nie było posta o cieniach Mac. Muszę to koniecznie nadrobić, tym bardziej, że przez ostatni rok „wpadło” mi do kosmetyczki kilka sztuk. Bohaterem dziejszego post jest zatem cień o nazwie Vex.
Mac, Frost Eyeshadow ♥ Vex
Vex to cień o wykończeniu frost i jest to chłodny jasny szaro beż.  Sam cień w opakowaniu wygląda zupełnie zwyczajnie. Magia cienia uwalnia sie dopiero po jego roztarciu, bowiem cień opalizuje na różowo i zielono. Prześlicznie wygląda na powiece! Jest delikatny, ale jednocześnie rzuca się w oczy. Świetnie się sprawdza również do rozświetlenia wewnętrznego kącika oka. 
Mac, Frost Eyeshadow ♥ Vex
Niestety aparat nie był w stanie uchwycić tej opalizującej magii.... 
Mac, Frost Eyeshadow ♥ Vex

Właściwości cienia są rewelacyjnie. Cień ma świetną pigmentacje, rewelacyjnie się rozciera i łączy z innymi cieniami. Nic dodać, nic ująć. 

Co sądzicie?

13 comments:

  1. Replies
    1. wiem, widziałam :) wspominałam, że pokazujesz też kilku moich ulubieńców :)

      Delete
  2. Replies
    1. cieszę się, że Ci się podoba :) jest naprawdę wyjątkowy :)

      Delete
  3. Replies
    1. :)mam go od niedawna, ale ciągle używam :)

      Delete
  4. Slicznie wyglada <3 To chyba jeden z bardziej "znanych" cieni w MACu, bo czesto sie przewija na YT /blogach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to prawda :) dość głośno o nim :)

      Delete
  5. Od kilku lat przymierzam się do zakupu tego cienia, ale jakoś zawsze decyduję się na coś innego ;) Pod względem pigmentacji i ogólne jakości cienie MACa nigdy mnie nie zawodzą :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja po cienie Mac sięgnęłam po raz pierwszy dopiero w zeszłym roku, ale faktycznie, nie zawodzą, dlatego staram się powiększać pomału ich ilość w mojej kosmetyczce :) mam jeszcze sporo kolorów, które chciałabym mieć.

      Delete
  6. Ładny ten Vex:). Lubię takie nieoczywiste cienie, które opalizują na inne kolory.

    ReplyDelete
    Replies
    1. spodobałby Ci się zatem również Macowy pigment Vanilla :)

      Delete
    2. Masz rację, zerkam na niego już od kilku miesięcy, kiedy oglądam na YT makijaże ślubne:).
      Naked też fajny:).
      Ciekawe czy jest jakiś odpowiednik w Inglocie:).

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...