Sunday, 3 January 2016

Mac : Mattene Lipstick ♥ Personal Pick.

Mac Mattene lipstick w odcieniu Personal Pick zapragnęłam w chwili, gdy po raz pierwszy zobaczyłam jej zdjęcia w internecie. Seria Mattene to edycja limitowana i były dostępne tylko 4 odcienie. 
Mac, Mattene Lipstick ♥ Personal Pick
Mac tak opisał swój produkt :
Smukła, nowa pomadka o nowoczesnym designie łączy w sobie cechy matowej pomadki o intensywnym kolorze z półmatowym, aksamitnym wykończeniem, jednocześnie zapewniając bardziej kremową i miękką konsystencję i łatwiejszą aplikację. Nie wysusza ust i nie tworzy na nich skorupy. Nawilża i wspaniale się nosi, do tego jest przepięknie matowa.”
Mac, Mattene Lipstick ♥ Personal Pick
Personal Pick to nic innego jak mój najukochańszy średni chłodny róż. Rónież tak samo jest on opisany na stronie Mac. Uwielbiam takie odcienie i ciągle mi ich mało.
Mac, Mattene Lipstick ♥ Personal Pick
Opakowanie pomadki różni się od tradycyjnych pomadek Mac. Jest smukłe i matowe, wygląda elegancko. Zapach pomadki jest jednak ten sam, waniliowo budyniowy. Konsystencja jest przyjemnie kremowa, wręcz aksamitna. I bardzo lekka jednocześnie. Sztyft przyjemnie sunie po ustach pokrywając je równomiernie kolorem. Kształt sztyftu jest bardzo wygodny. Osobiście lepiej mi się nim maluje usta, szybciej i wygodniej, niż tradycyjnym kształtem.  Efekt na ustach jest półmatowy. Coś pomiędzy pomadką Mac o wykończeniu Matte a Satin. Pomadka ładnie stapia się z ustami, jest na nich zupełnie niewyczuwalna. Przyjemnie i komfortowo się ja na ustach nosi. Trwałość pomadki jest 2-3 godzinna i kolor znika z ust równomiernie.  Moje usta są bezproblemowe, więc pomadka nie pogarsza ich stanu nawet kiedy noszę ja kilka dni pod rząd.  Nie czuję sciągniecia czy suchości ust. 
Czym Mattene różni się od tradycyjnych pomadek Mac Matte? Mattene jest zdecydowanie lżejsza. Ma zupełnie inna konsystencję, a mimo swojej lekkości również ma świetne krycie i jest bardzo dobrze napigmentowana.
Mac, Mattene Lipstick ♥ Personal Pick
Szkoda, że seria była limitowana. Fajnie byłoby ją mieć w stałej sprzedaży i poszerzonym asortymencie kolorystycznym. Z chęcią kupiłabym inne odcienie, ale trzy pozostałe, które były dostępne, to zupełnie kolory nie dla mnie.

12 comments:

  1. wyglada super i fajnie ze ma tez ten zapach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest naprawdę super, liczę na to ,że w przyszłości się pojawi znowu i wiecej kolorów :)

      Delete
  2. Nie mój kolor, ale pięknie prezentuje się na ustach:)

    Zdradzisz mi jak pielęgnujesz usta? masz bardzo ładne:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :)
      Szczerze mówiąc to nie robię z nimi nic specjalnego, ponieważ są mało wymagające i wiele potrafią znieść:) nie miewam z nimi problemów. Zwyczajnie nawilżam wazeliną i pilinguję scrubem Lush, to wszystko :)

      Delete
  3. Szkoda, że to limitowanki. Dawno temu była taka seria pomadek Slim, ale niestety została wycofana ze sprzedaży.

    ReplyDelete
    Replies
    1. szkoda, ale znając Mac to w przyszłości się pojawi ponownie :)
      nie znal tych pomadek Slim, to jeszcze z czasów chyba, kiedy Mac było mi zupełnie obce :)

      Delete
  4. Nie wiedziałam nawet, że były takie limitki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. szybko sie pojawiła, po cichu i szybko zniknęła :) widziałam na douglasie pl jeszcze dwa dosępne kolory :)

      Delete
  5. byłaby dla mnie za chłodna, ale prezentuje się bardzo ładnie i ma fajne wykończenie. niech się dalej dobrze nosi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wszystkie 4 kolory z serii byłyby dla Ciebie za chłodne myślę :)
      dzięki! bedę płakać jak się skończy :(

      Delete
  6. Bardzo ładny kolor:). Lubię zarówno ciepłe odcienie, jak i chłodne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja wolę chłodne róże, ale w cieplych też się dobrze czuję :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...