Sunday, 24 January 2016

NYX : Butter Gloss ♥ Cupcake.

Kiedy produkty NYX pojawiły się w mieście, w którym mieszkam, przeszedł mnie po plecach dreszczyk. Udało mi się samej na chwilkę wstąpić na stoisko z kosmetykami NYX, ale jest tam tyle kosmetyków, że ciężko mi było się skupic na tym co szukłam, ponieważ oczy uciekały mi na boki i mało nie dostałam oczopląsu. Wybrałam jednak kilka produktów, więc spodziewajcie się ich recenzji na moim blogu w przyszłości. Dzisiaj jednak chciałabym Wam napisać kilka słów o produkcie do ust z serii Butter Gloss. Do wyboru z tej serii jest ponad 20 soczystych odcieni! Dzisiejszy post jest o kolorze Cupcake.
NYX, Butter Gloss ♥ Cupcake
Opis produktu na stronie boots.com brzmi :
"Buttery soft and silky smooth our scrumptious new Butter Lip Gloss tastes as sweet as a sugar cookie and makes your lips look downright luscious. Swipe it on alone or over your favorite lipstick for creamy sheer to medium coverage that melts onto your lips and is never sticky".
NYX, Butter Gloss ♥ Cupcake
Cupcake to intensywny róż, ale na ustach intensywność łagodnieje. 
NYX, Butter Gloss ♥ Cupcake
Błyszczyk ma wygodny aplikator, który jest najzwyklejszy i najbardziej popularny, znajdziemy go w wielu błyszczykach. Konsystencja błyszczyka jest dość gęsta, i nie zgadzam się z opisem, że błyszczyk się nie klei. Klei się, jednak ta lepkość ust nie jest tak intensywna jak np w błyszczykach Mac Lipglass. Błyszczyk rozprowadza się na ustach bez problemu, ładnie i równo pokrywa usta kolorem. Nie zbiera się i nie wylewa poza kontur ust. 
NYX, Butter Gloss ♥ Cupcake
 Efekt na ustach jest półtransparentny, ale kolor jest widoczny. Po aplikacji usta są miękkie, wygładzone, jakby otulone przyjemną chmurką. Usta pięknie lśnią i odbijają śwatło, przez co wydają się pełniejsze. Błyszczyk jest przyjemny i komfortowy w noszeniu. Kolor można lekko podbudować nakładając kolejną warstwę błyszczyka, jednak mi w zupełności wystarcza efekt jaki uzyskuję przy jednej warstwie. Dodam, że mam ten błyszczyk w 3 kolorach i widać między nimi na ustach różnicę. Każdy wygląda wyjątkowo i nie wyglądają podobnie. Trwałość błyszczyka na moich ustach jest niezła, po około 3 godzinach usta tracą swój połysk, ale gładkość i nawilżenie jest nadal wyczuwalne. Kolor schodzi z ust równomiernie, wieć nie trzeba go kontrolować.
NYX , Butter Gloss ♥ Cupcake
Błyszczyk kosztuje £5. Z ręką na sercu mogę go Wam polecić. Jeśli lubicie błyszczyki, to będziecie zadowolone. Butter Glossy NYX są zdecydowanie lepsze i fajniejsze niż Lipglassy Mac. Dostępna jest również wersja Intense Butter Gloss. W tamtej serii znajdziecie intensywne kolory, pełne krycie i mega połysk. Ale dla mnie to już za dużo, wolę delikatniejszy efekt tradycyjnego Butter Gloss.

Znacie produkty do ust NYX?

25 comments:

  1. Chodzę i macam....jeszcze się nie zdecydowałam na zakup kosmetyków NYX, ale mam coraz większą ochotę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeśli chodzi o produkty do ust i róże, to polecam wypróbować.
      Mam jeden cień, który kolor ma śliczny, ale pigmentację taką sobie, daleko mu do cieni Inglot albo Mac. Mam też pomadę do brwi i hmm.. sama nie wiem. Reszty kosmetyków jeszcze nie miałam okazji testować, ale nic mnie jakoś specjlanie nie ciągnie na razie.

      Delete
  2. Oj kusi mnie ten produkt, kolor ma piękny ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wszystkie kolory są piękne! naprawdę jest w czym wybierać :)

      Delete
  3. Słyszałam o nich, chętnie bym przygarnęła ale w jakimś ciemniejszym kolorze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sa i ciemniejsze :) i jak wspomniałam jet tez seria Intense, ma fajne ciemniejsze kolory no i pigmentację że hoho!

      Delete
  4. Bardziej lubię ich matowe pomadki :)
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. bardzo ładny kolor. Coraz głośniej robi się o kosmetykach marki NYX

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeśli chodzi o produkty do ust, to są naprawdę świetne! i w takiej cenie!
      na Instagramie widziałam, że wypuszczają teraz nową jeszcze serię Matowych pomadek w płynie, taka Nude kolekcja, jestem och strasznie ciekawa :)

      Delete
  6. nie znam. jakkolwiek nie przepadam za błyszczykami, ten na Twoich ustach wygląda ślicznie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam nadzieję, że ten różó błyszczyk przypadnie Ci do gustu :) ja mam identyczny i polubiłam go :) nie jest to wprawdzie miłość ale sympatia :)

      Delete
    2. jeszcze go nie próbowałam, bo zafiksowałam się na ciemnej pomadce, ale wszystko przede mną :) kredka z GR za to jest boska <3 dzięki :*

      Delete
  7. lubię te matowe wersje ale zima nie mogę ich nosić z uwagi na suchą skórę :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. to polecam serię butter gloss :) tylko kleją się, jak Ci to nie przeszkadza to poza tym, to świetne podukty do ust

      Delete
  8. Ooo, skoro polecasz, to na pewno sie przyjrze :) Z NYX na wishliscie mam matowa pomadke Antwerp, cudny kolor <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem, która to Antwerp :) cunda! też nad nią myślę :)

      Delete
  9. Jeszcze nie miałam nic z NYX. Czasem tylko oglądałam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. warto się skusić na coś fajnego :)

      Delete
  10. Butter Gloss za każdym razem poleca mi moja przyjaciółka, a ja nie bardzo się mogę przekonać po przeciętnej serii Mega Shine Lip Gloss z tej firmy.
    PS. Kolor, który pokazałaś jest bardzo ładny:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo, wiem o któryc błyszczykach mówisz :) miałam je wiele lat temu i faktycznie średnie były!
      Butter Glossy to jednak inna lesza i ciekawsza bajka :)

      Delete
    2. Na szczęście Nyx wraca do Polski, więc w końcu dorwę u nich swój ulubiony korektor i błyszczyk Butter Gloss:).

      Delete
    3. Nawet nie wiedziałam że jest wycofany! Ale dobrze ze wraca bo mają cuda jesli chodzi o produkty do ust :) no i te ceny! Warto!

      Delete
  11. Replies
    1. :)w tej serii jest mnóstwo pięknych kolorów! Chciałabym je wszystkie ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...