Monday, 11 January 2016

Oilology Beauty : Nutrient Rich Facial Treatment, 100% natural Coconut Oil.

Niestety przyszedł ten czas w roku, kiedy męczy mnie egzema, i choć staram się z nią walczyć, to nie chcę przesadzić z maściami i kremami zawierającymi sterydy. Tym razem egzema dokucza mi również w okolicach oczu, a konkretnie dolnych powiek, gdzie skóra stała się czerwona, sucha, podrażniona i szczypie przy każdej próbie nałożenie kremu pod oczy. Możecie sobie zatem wyobrazić ilość zmarszczek jaka mi się pojawiła w tym przesuszonym miejscu. Niestety boję się w to miejsce aplikować maści, i metodą prób i błędów próbowałam znależć jakiś produkt, który nie tylko pomógłby mi przywrócić nawilżenie skóry podoczami, ale również ukoić i opanować zapalne ognisko.
Oilology Beauty, Nutrient Rich Facial Treatment, 100% natural Coconut Oil
I tak trafiłam na płynny olejek kokosowy Oilology Beauty. Kupiłam go przypadkiem, robiąc zakupy w TK Maxx jakis czas temu. Kosztował niewiele (okolo 6 funtów) i dorzuciłam go do koszyka z zakupami z czystej ciekawości. Planowałam używać go do skórek wokół paznokci.
Oilology Beauty, Nutrient Rich Facial Treatment, 100% natural Coconut Oil
Oilology Beauty, Nutrient Rich Facial Treatment, 100% natural Coconut Oil
Opakowanie zawiera 30ml produktu, którym jest w 100% naturalny olejek kokosowy. Nie mylić z 100% olejkiem kokosowym. Produkt zawiera tylko dwa składniki : olejek sojowy i kokosowy. Producent deklaruje, że olejek nawilża odwodnioną skórę i ma właściwości anti- agening, antybakteryjne i antygrzybicze oraz pomaga zregenerować naskórek. Wystarczy dodać go ulubionego kremu. Może być również stosowany do demakijażu oczu.
Oilology Beauty, Nutrient Rich Facial Treatment, 100% natural Coconut Oil
Opakowanie to ciemna szklana buteleczka z pipetką. Olejek ma płynną "zmuloną" postać. Na początku był lejący się i bezbarwny, lecz po kilku użyciach zgęstniał i zmętniał. Jest bezzapachowy. Przyznam szczerze, że producent jest mi zupełnie nieznany, nic o nim nie wiem, ale sam produkt okazał się strzałem w dziesiątkę w mojej obecnej sytuacji w pielęgnacji skóry pod oczami. W ogóle nie powoduje szczypania skóry i przynosi jej natychmiastową ulgę. Zredukował zaczerwienienie i opuchnięcie. Regularnie stosowany rano i wieczorem rewelacyjnie prywrócił nawilżenie skóry, dzięki czemu suche zmarszczki się wyprostowały. Załagodził zupełnie stan zapalny. Ulga i zbawienie! Jestem zachwycona! 

Jedyną wadą stosowania tego olejku jest oczywiście to, że nie wchłania się on całkowicie i pozostawia tłustą warstwę na skórze. Dla mnie to jednak bez znaczenia w mojej obecnej sytuacji. Aplikuję niewielka ilość na skórę wokól oczy, głownie w miejsca, gdzie zazwyczaj aplkuję krem pod oczy, a po jakimś czasie sciaram wacikiem nadmiar i robię następnie codzienny makijaż (choć na chwilę obecną odpuściłam sobie stosowanie korektora pod oczy). Olejek nie zapchał mi skóry i w żaden inny sposób nie zaszkodził.
Byłam w TK Maxx ponwnie w nadziei, że uda mi się zrobić zapas tego olejku na przyszłość, ale ciągle spotykam jedynie arganowy albo różany tego producenta. No nic, może kiedyś trafię. Na szczęście oelejk jest bardzo wydajny i obecna buteleczka wystarczy mi na długo.

6 comments:

  1. Współczuję. O marce nigdy nawet nie słyszałam. Ale z tego co piszesz jest całkiem dobry:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nigdy nie używałam olejków pod tym kątem :) kolejne zastosowanie olejków :)

      Delete
  2. och, egzema pod okiem naprawdę może dokuczyć, współczuję :( i jednocześnie bardzo się cieszę, że znalazłaś produkt, który rzeczywiście pomaga :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najważniejsze ze sytuacja opanowana :) jeszcze chwila i będę mogła wrócić spowrotem do korektorów pod oczy, dziwnie się bez nich czuję :)

      Delete
  3. Moja skóra średnio przepada za olejem kokosowym, za to włosy go uwielbiają ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja ten olejek stosuję tylko na skóre pod oczami, zamiast kremu pod oczy :)
      na całą twarz nie próbowałam ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...