Thursday, 14 January 2016

Sleek : Matte Me, Ultra Smoooth Matte Lip Cream ♥ Birthday Suit.

Sleek, Matte Me, Ultra Smoooth Matte Lip Cream ♥ Birthday Suit
Koło bohatera dzisiejszego posta kręciłam się od dłuższego czasu.  Produkt do ust Sleek Ultra Smooth Matte Lip Cream z serii Matte Me  jest dostępny w 6 odcieniach i wśród nich jest właśnie przyjemny odcień chłodnego zgaszonego różu - Birthday Suit. Jeśli czytacie mnie regularnie, to wiecie, że mam do takich odcieni słabość, więc musiał on trafić w moje ręce.
Sleek, Matte Me, Ultra Smoooth Matte Lip Cream ♥ Birthday Suit
Opakowanie zawiera 6ml produktu. Matte Lip Cream to taki mus do ust. Typowy dla produktów do ust tego typu. Ma bardzo przyjemną konsystencję i waniliowy zapach. Aplikator to wydłużona spłaszczona pacynka, którą przyjemnie się na usta produkt aplikuje. Kolor na ustach rozprowadza się równomiernie, ale wychodzi na moich ustach sporo jaśniejszy niż jest w opakowaniu. Dodatkowo po chwili na ustach zasycha, dając bardzo nieprzyjemne uczucie ściągnienia ust. Zaczyna się też zbierać i łuszczyć. Zresztą zobaczcie same.
Sleek, Matte Me, Ultra Smoooth Matte Lip Cream ♥ Birthday Suit
Jestem totalnie rozczarowana tym produktem o ust. Na ustach wygląda okropnie i jest bardzo niekomfortowy w noszeniu. Nie polecam!


9 comments:

  1. Szkoda, ze sie nie spisal... Bo odcien bardzo ladny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak,odcień śliczny, ale całokształt do niczego

      Delete
  2. w takim razoe madaje sie tylko do kosza...

    ReplyDelete
    Replies
    1. już znalazł w koszu swoje miejsce ;)

      Delete
  3. Rzeczywiście nie bardzo:( jakoś tak sucho :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokładnie, a przecież ja nie mam problematycznych ust. Ten produkt wygląda okropmnie na ustach

      Delete
  4. Piękny kolor, szkoda, że okazał sie takim bubelkiem. Dobrze, że napisałaś tę recenzję, bo mam ostatnio fioła na punkcie matowych pomadek i już go miałam kupować.

    ReplyDelete
    Replies
    1. polecam Ci w takim razie produkty matowe do ust NYX Soft Matte Lipcream, Liquid Suede Cream Lipstick oraz NYX Whipped lip & cheek soufflé :) warto na nie zwrócic uwage i kosztują niewiele!

      Delete
    2. Będę się zatem musiała rozejrzeć :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...