Monday, 4 January 2016

Soap & Glory : Face Soap and Clarity 3 in 1 Daily Detox Vitamin C Facial Wash.

Face Soap and Clarity 3 in 1 Daily Detox Vitamin C Facial Wash od Soap & Glory kupiłam na promocji za funtów 6, co za butelkę zawierającą aż 350ml produktu, wydało mi się rewelacyjną ofertą. Szukałam czegoś łagodnego do stosowania rano, do zmycia resztek nocnej pielęgnacji i odświeżenia skóry przed nałożeniem porcji kremu na dzień.
Soap & Glory : Face Soap and Clarity 3 in 1 Daily Detox Vitamin C Facial Wash
Producent tak opisuje swój produkt :
"FACE SOAP AND CLARITY™ 3-in-1 Daily Detox Vitamin C Facial Wash smoothes and purifies for super clean, fresh and bright skin.
With complexion-friendly, non-drying, easy-rinse ingredients including natural SUPERFRUIT™ YUZU and ULTRA-SOFT SCRUB-BEADS, this high-tech foaming facial wash is a multitasking miracle.
•Cleansing, foaming and smoothing •Gently detoxifies, polishes and purifies •Includes pigmentation-preventing antioxidants •Rejuvenates, energises and brightens •Strategically formulated for oily/combination skin

CLEAN UP WELL: Squeeze a grape sized measure of this fabulous Face Soap And Clarity™ onto damp skin, rub into a lather, then rinse. Follow with eye cream, moisturiser, and spot treatment if needed."
Soap & Glory : Face Soap and Clarity 3 in 1 Daily Detox Vitamin C Facial Wash
Produkt do mycia twarzy jest zamknięty w dużej plastikowej butelce, zamykanej na mały zatrzask. Łatwo go z opakowania wycisnąć. Producent zaleca wydobyć żel w ilości podobnej, do wielkości winogrona, ale według mnie to stanowczo za dużo. Wystarczy ilość groszkowa, ponieważ produkt jest bardzo skoncentrowany i w kontakcie z wodą rozrasta się. Żel jest koloru niebieskiego i ma zatopione w sobie pilingujące drobinki. Ma taki tochę mydlany zapach, ale go lubię.
Soap & Glory : Face Soap and Clarity 3 in 1 Daily Detox Vitamin C Facial Wash
Tak jak planowałam, stosuję ten żel głównie rano, do umycia twarzy po nocy. W tej roli sprawdza się wyśmienicie. Oczyszcza skóre, pozostawiając ją odświeżoną, ale nie ściągniętą. Wieczorem zazwyczaj staram się używać badziej ingerujących żeli oczyszczających, ale nie raz zdarzyło mi się użyć tego żelu i też sobie radzi wtedy świetnie. Jednak najlepiej używa mi się go z rana, jest taki odświeżający, delikatny i przyjemny.

Żel jest ogromnie wydajny i widzę, że wystarczy na kilka miesięcy regularnego stosowania. Polubiłam się z nim podczas mojego porannego rytuału i biorąc pod uwagę jego wydajność i objętość opakowania w stosunku do ceny, to produkt kosztuje niewiele nawet w swojej cenie regularnej. Ja go widuję jednak ciągle na promocjach, także będę do niego wracać i używać z przyjemnością.
 
Skład : Aqua (Water/Eau), Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Glycerin, Acrylates Copolymer, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Lauric Acid, Sodium Methyl Isethionate, Synthetic Wax, Dipropylene Glycol, Parfum (Fragrance), Sodium Hydroxide, Sodium Chloride, Tetrasodium EDTA, Zinc Laurate, Limonene, Polyquaternium-7, Benzophenone-4, Amyl Cinnamal, Citric Acid, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Citrus Junos Fruit Extract, Citral, Methylisothiazolinone, Alpha-Isomethyl Ionone, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Maltoderxtrin, CI 73360 (Red 30), CI 77891 (Titanium dioxide), CI 42090 (Blue 1),

9 comments:

  1. Ciekawe jakby było u mnie z wydajnością;) dostępność jest słaba więc nie miałam żadnego produktu tej marki;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie żele do mycia twarzy idą jak woda, ale ten jest super wydajny a wcale go nie oszczędzam :)

      Delete
  2. dobrze wiedzieć, że jest godny uwagi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cudów nie robi, ale jest naprawdę w porządku :)

      Delete
    2. takie kosmetyki też są potrzebne ;)

      Delete
  3. No nie wiem, jakaś taka dziwna ta butelka, a mnie się musi produkt wizualnie spodobać- inaczej nie kupuję:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to prawda, butelka tylka nie urywa. Ja też kuszę się na kosmetyki po wyglądzie, ale tutaj mi się podoba wygląd produktu sam w sobie :)

      Delete
  4. Jeszcze nigdy nie słyszałam tej marki.. hmmm.. ciekawy post!

    Maaalox.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. to marka popularna na wyspach :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...