Friday, 26 February 2016

Barry M : Nail Paint ♥ Ballerina Pink.

Barry M : Nail Paint ♥ Ballerina Pink
Dzisiaj mam dla Was post lakierowy. Lakiery Barry M dość często pojawiają się na moim blogu i choć podstawowa seria lakierów Barry M nie jest moją ulubioną, to jednak kolor Ballerina Pink mnie urzekł niesamowicie. 
Barry M : Nail Paint ♥ Ballerina Pink

Czym się różni lakier Barry M z serii podstawowej od serii Gelly Hi Shine (mojej ulubionej)? Po pierwsze, rodzajem pędzelka. W serii podstawowej jest on długi i wąski (spłaszczony i szerowki w lakierach Gelly Hi Shine). A po drugie, wykończeniem - nie jest tak lśniące. 
Barry M : Nail Paint ♥ Ballerina Pink


Pędzelek nie jest dla mnie wygodny i mam wrażenie, że nim bardziej paćkam paznokcie niż maluję, przez co kolor nie rozkłada się łatwo równomiernie i trzeba się skupić podczas malowania. A ja lubię malować paznokcie i jednocześnie oglądać np. Singielkę ;) Konsystencja lakieru jest gęsta i kremowa, więc dwie warstwy kryją wystarczająco. Lakier zmywa się bezproblemowo i szybko schnie pod topami przyspieszającymi wysychanie lakieru. Jeśli chodzi o trwałość lakieru (na moich kiepskich, cienkich, miękkich paznokciach) to standardowo dwa dni. 

Tak się prezentuje na moich paznokciach. Dodatkowo nałożyłam top Sally Hansen 3D Shine Gel.
Barry M : Nail Paint ♥ Ballerina Pink
Słodko, cukierkowo, dziewczęco. Do sukienki w kwiatki ;)

18 comments:

  1. Bardzo ładny połysk, to lubię hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. połysk to daje baza Sally Hansen 3D Shine Gel :) uwielbiam ją! potrafi z wielona lakierai zdziałać cuda :)

      Delete
  2. Replies
    1. własnie dlatego nie mogłam się mu oprzeć, mimo, że nie przepadam za tą serią lakierów.

      Delete
  3. Jaki ma śliczny połysk! wow :)
    na moich łapach takie kolory wyglądają niefajnie,ale zawsze podziwiam u kogoś :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana połysk to dzięki bazie Sally Hansen 3D Shine Gel. Wiele marek ma teraz takie topy w ofercie, warto się im przjrzeć bliżej jak lubisz taki efekt, bo na żywo to wygląda jeszcze lepiej niż na fotce :)

      Delete
  4. rzeczywiście jest niesamowicie uroczy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;) kolor śliczny ale właściwości samego lakieru takie sobie. Nie mam niestety nic nawet zbliżonego kolorystycznie z serii Gelly hi Shine, szkoda

      Delete
  5. Replies
    1. Dziękuję ;) nie jest ti łatwy w aplikacji lakier ale kolor cudowny ;)

      Delete
  6. Bardzo ładnie kolor prezentuje się na paznokciach :)
    Pozdrawiam i obserwuję!

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. równie pozdrawim :) dziękuję, mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :)

      Delete
  7. Uwielbiam takie zgaszone róże! <3

    ReplyDelete
  8. Świetnie się prezentuje ten lakier na paznokciach :)

    Co powiesz na wspolną obserwacje ? Zaczniesz , jeśli byłabys na tak ? :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://liikeeme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. mhm... ten kolor trafia do mnie całkowicie :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...