Friday, 19 February 2016

Golden Rose : Matte Lipstick Crayon ♥ 12.

Czy jest jeszcze ktoś, kto nie zna tych pomadek w kredce marki Golden Rose? Zachwytom nad tymi produktami nie ma końca. Ja również jestem tymi kredkami zachwycona i nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła osobiście iść na stoisko Golden Rose i wybrać sobie więcej kolorów! Na moim blogu pokazywałam już Wam dwa kolory : numer 10 (mój ulubieniec) oraz 11 (który powędrował do Kingi). Dzisiejszy post jest o kredce w odcieniu numer 12.
Golden Rose Matte Lipstick Crayon ♥ 12
Numer 12 to zgaszony jasny róż. Podobny do numeru 10, jednak jest jaśniejszy. Kolor niesamowicie mi się podoba, jednak nie pasował mi latem, kiedy moją skóra była opalona. Teraz, zimą, kiedy opalenizna nie jest intensywna (nadal używam samoopalacza, ale opalenizna nie jest mocna), numer 12 wygląda na ustach ślicznie.  Jest to bezpieczny i naturalny odcień na dzień.
Golden Rose Matte Lipstick Crayon ♥ 12
O tych kredkach napisałam już właściwie wszystko przy okazji prezentacji numeru 10 oraz numeru 11. Te produkty są po prostu rewelacyjne. Paleta odcieni jest ogromna i każdy znajdzie coś dla siebie. Numer 12 jest świetnie napigmentowany, ale należy do palety nudziakówi, więc tylko nieznacznie zmienia kolor ust. Trwałość koloru na ustach jest kilkugodzinna, a efekt schodzi z ust równomiernie. Moje usta nie są problematyczne, dlatego matowa formuła kredki nie szkodzi im w żaden sposób i kredka jest komfortowa w noszeniu cały dzień. 

Tak prezentuje się na ustach. Uroczo :)
Golden Rose Matte Lipstick Crayon ♥ 12
Znacie te kredki? Jakie są Wasze ulubione odcienie?

20 comments:

  1. Ja ich jeszcze nie znam ;) Ale zainteresowałaś mnie nr 10.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 10 to świetny wybór :) moja ulubiona! chyba też jest najbardziej popularna

      Delete
  2. Ja nie znam! Tzn nie miałam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale słyszałaś :P
      polecam wypróbować w jakimś fajnym dla siebie kolorze :)

      Delete
  3. Replies
    1. cakiem możliwe :) i za mdła, Tobie ładnie w mocniejszych kolorach :)

      Delete
  4. Nie znam, ale ostatnio zraziłam się do takich kredek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. szkoda, a czemu? czym Ci podpadły?

      Delete
  5. Świetny odcień! Muszę w końcu kupić sobie kredkę GR, bo wszyscy je chwalą :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. musisz, musisz obowiązkowo jeśli lubisz matowe pomadki :)

      Delete
  6. Mam 12 i 10. 12 poszła w odstawkę, bo coś mi w niej nie gra, natomiast 10 - jest miłość <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. 10 to i moja miłość :)piąteczka!

      Delete
  7. U mnie zdecydowanie 08 to mój kolor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 8 to chyba ciemniejsza wersja 10 :)
      ja jednak wolę jaśniejsze kolory, podoba mi się jeszcze 13 :)

      Delete
  8. Ja bardzo je lubię, ale oczywiście królują u mnie ciemniejsze :D Dokładniej to czerwone :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem wiem :) ja jednak nie mam czerwonej zadnej :)
      właśnie u Ciebie zobaczyłam te pomadki po raz pierwszy! :) od razu zaczęłam zagłebiać ich temat i następnego dnia mama była na stoisku Golden Rose po 3 wybrane przeze mnie sztuki i od razu wysłała je do mnie :)

      Delete
  9. Nie znam tych szminek w kredce, ale jedyne, które jestem w stanie zaakceptować to te nabłyszczające i nawilżające z Astora. Z GR lubię tylko błyszczyki z serii Luxury Rich Color:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :) kredki są raczej dla lubiących matowe / satynowe wykończenie :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...