Monday, 8 February 2016

Lush : Vanishing Cream, Facial Moisturiser.

Mother Nature knows best - to motto Lush. Coś w tym jest. Produkty Lush to ręcznie robione kosmetyki, a w blogosferze znane są głównie ich cudowne maseczki do twarzy (których sama jestem fanką) oraz produktów do kąpieli. Ja lubię również ich produkty do pielęgnacji twarzy.  Po zdenkowaniu Clinikowego Dramatically Different Moisturizing Gel postanowiłam sięgnać po bardziej treściwy i naturalny krem do twarzy, i tym celu wybrałam się do sklepu Lush. Część kremów do twarzy jest mi znana, więc sięgnęłam po mój ulubiony Vanishing Cream. Lush dekaruje, że jest to ich nalepiej sprzedający się krem nawilżający do twarzy i nadaje się idealnie do cery mieszanej i tłustej.
Lush, Vanishing Cream, Facial Moisturiser
Lush tak opisuje swój produkt :
"This is a light, cocoa moisturiser that doesn’t sit on the skin or overload it. It vanishes completely, leaving beautifully soft, lightly fragranced skin. It’s ideal for using in the morning under make-up, or to refresh you during the day. Essential oils of lavender, neroli and geranium oils help to balance the skin and give it a light scent. A low-fat lavender moisturiser that disappears into the skin, leaving nothing behind except beautyfully soft skin.Wonderful on oily skins or T-zones."
Lush, Vanishing Cream, Facial Moisturiser
Krem jest dość bogaty i zawiera aż 24 składniki: 
Naturalne : Water (Aqua), Rose Water, Lavender Honey Water, Organic Cold Pressed Grapeseed Oil, Honey, Organic Jojoba Oil, Witch Hazel Extract, Fair Trade Shea Butter, Camellia Oil, Lavender Oil, Neroli Oil, Geranium Oil, Glycerine, Tincture of Benzoin, Geraniol, Limonene, Linalool, Perfume,
Bezpieczne syntetyki : Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Triethanolamine, Methylparaben, Propylparaben.

Opakowanie kremu to plastikowy odkręcany słoiczek. Opakowania warto zbierać, ponieważ za uzbieranych 5 pustych opakowań dostaniemy w sklepe opakowanie maseczki do twarzy. Bardzo podoba mi się tego typu nagroda lojalnościowa.  
Lush, Vanishing Cream, Facial Moisturiser
Krem ma gęstą, ale lejącą sie postać. Jakby mleczka do twarzy. Osobiście źle mi się ten krem wydobywa z opakowania, trzeba uważać, żeby się nie wylał, dlatego transportuję go sobie do innego opakowania z pompką ;) Takiego, o!
Lush, Vanishing Cream, Facial Moisturiser
Krem przepięknie pachnie lawendą! Oczywiście, jeśli Was drażni zapach lawendy, to klops. Zapach jest dość intensywny, ale szybko się ulatnia i nie pozostaje na skórze. Mimo swojego bogatego składu, jest tak jak obiecuje producent. Produkt wchłania się całkowicie w skórę pozostawijąc ją miękką i nawilżoną. Idealnie sprawdza się pod makijażem. Krem dobrze działa na moją przetłuszczającą się cerę. Wprawdzie nie sprawia, że cera jest idealnie matowa, ale nie obciąża jej, a przez to nie powoduje jej nadmienego przetłuszczania w strefie T, gdzie mam największy problem z wydzielaniem sebum i rozserzonymi porami.  Na twarzy jest lekki i przyjemny. Właściwości nawilżające i odżywcze kremu są dla mojej skóry wystarczające. Skóra jest miękka, nawilżona i przyjemna w dotyku. Na noc stosuję preparaty z kwasami złuszczające, ale nie mam problemu z przesuszeniem czy łuszczącą się skórą. Krem utrzymuje moją skórę w całkiem niezłej kondycji. 

W przyszłości na pewno wrócę ponownie do tego kremu, ponieważ jest to jeden z moich ulubionych i sprawdzonych kremów na dzień. 

Znacie produkty do pięlęgnacji twarzy Lush?




20 comments:

  1. Replies
    1. Ja za maseczki i czysciki do twarzy :)kremy do twarzy tez mają calkiem niezłe :)

      Delete
  2. Zaciekawilas mnie, zwalszcza ten zapach lawendy brzmi kuszaco :) Pielegnacji z Lusha nie znam, mam ten sklep u siebie, ale jakos mnie nie ciagnie, mimo, ze mam pare produktow zapisanych na liscie do przetestowania ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wybierz się :) maja super asortyment! Koniecznie wypróbuj maseczki do twarzy i bomby do kąpieli :)

      Delete
  3. Produkty tej marki znam jedynie z blogów i YouTube, jakoś niespecjalnie mnie do nich ciągnie, choć gdyby wpadły w moje ręce, pewnie z ciekawości bym wypróbowała.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macie tyle produktów fajnych dostępnych w Polsce, że nie ma sensu sprowadzać specjalnie produktów Lush. Przy okazji, jakbyś miała okazje wypróbować to polecam :)

      Delete
  4. Fajnie, że kremik jest tak lekki! Właśnie takie lubię :-)
    Z Lusha mam obecnie suchy szampon, najlepszy, z jakim się spotkałam :-) Mam też peeling i balsam do ust :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mówisz o tym szamponie w proszku? Bo ja mam właśnie ten i według mnie nie ma lepszego. Trzeba sie tylko przyzwyczaić do aplikacji :)

      Delete
  5. brzmi bardzo ciekawie mimo iż nie lubię zapachu lawendy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, że nie lubisz :) są też inne kremy nie lawendowe :)niestety nie orientuje się czy któryś mógłby działać kojco na Twoje naczynka.

      Delete
    2. nic to, na razie i tak nie trzeba mi kremu do twarzy. zapasy ;)

      Delete
    3. rozumiem :)u mnie kremy na dzień się prawie pokończyły :)teraz mam jeden w zapasie. do Lusha wracam, jak nie mam pomysłu co na szybko kupić :) sprawdza się

      Delete
  6. Bardzo podobają mi się produkty Lush i mam kilka na oku, szkoda tylko że nie są łatwo dostępne ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja dla odmiany mam chęc na kosmetyki np Resibo czy Organique :) coś za coś :) ale jak będziesz mieć mozliwość to plecam coś z Lush wypróbować :)

      Delete
  7. Replies
    1. bardzo :) zupełnie inny niż wszystkie drogeryjne :)

      Delete
  8. Zapach zdecydowanie go dla mnie dyskwalifikuje. Bardzo, ale to bardzo nie lubię lawendy :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :) ja w sumie nie wiem, jaki zapach by mnie zniechęcił, ale chyba mięta :)

      Delete
  9. znam z słyszenia, a nadal nic nie miałam chociaż bardzo bym chciała spróbować czegoś z lush:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. myślę, że Lush dotrze w końcu i do Polski :) mają sporo kosmetyków godnych polecenia !

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...